דיגיטל וטק

מונדיאל 2022 ב-4k: איפה תוכלו לצפות במשחקים?

לקוחות סלקום TV בעלי ציוד תומך יוכלו לצפות במשחקים באיכות גבוהה יותר בערוץ הייעודי עם שידורי 4K, ולהנות מ-catchup לכל שידורי הערוץ במהלך תקופת המונדיאל
מערכת ice |  2
מונדיאל (צילום shutterstock, vecteezy)
אחרי ההכרזה של הוט כי תפתח ערוץ ייעודי וחינמי לשידור משחקי המונדיאל בקטאר, שריקת הפתיחה כבר כאן בחברת כבלים נוספות. עם פתיחת משחקי המונדיאל מחר (ראשון), לקוחות סלקום TV יהנו מצפייה באיכות 4k, בערוץ הייעודי "כאן 4k" באפיק 511, ללא תשלום נוסף כך מסרה הרשת.
החברה מסרה לקראת שריקת הפתיחה עם המשחק בין קאטר לאקוודור: "לקוחות סלקום TV בעלי ציוד תומך יוכלו לצפות במשחקים באיכות גבוהה יותר בערוץ הייעודי, ולהנות מ-catchup לכל שידורי הערוץ במהלך תקופת המונדיאל".

המהלך דומה לזה של אחת הרשתות הגדולות בעולם, BBC. שידורי 4K יהיו זמינים, כפי שהיו במהלך גביע העולם 2018, באופן בלעדי דרך אפליקציית BBC iPlayer, ולא דרך כל אחד מערוצי השידור הלוויין או היבשתיים של ה-BBC.
כמובן שהצופה צריך להיות רשום כדי להשתמש באפליקציית iPlayer ולהיות ברשותו טלוויזיית 4K כדי ליהנות מהעדכונים, כמו גם להחזיק בטלוויזיה שמסוגלת לנגן בפורמט הטווח הדינמי הגבוה של HLG אם הוא רוצה לנצל את טכנולוגיית HDR של BBC כמעט בוודאות יציע לצד רזולוציית 4K.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שירות הקטצ'אפ
    אלמוג 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השירות הזה הוא חלק קבוע בשירות אין ערוץ שאי אפשר ללכת אחורה ולצפות במה שפספסתה
    סגור
  • 1.
    עלוב
    אא 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הטלביזיות האלה ואיכות השידורים כמו לפני 15 שנה
    סגור