דיגיטל וטק

תמהרו להירשם: פרס בסך 2 מיליון דולר ליזמים בתחום אנרגיה ירוקה

ליחיד או לקבוצה הזוכים יוענקו מיליון דולר, כאשר מיליון דולר נוספים ישולמו במהלך התחרות עם התקדמות המועמדים הסופיים ורעיונות למבחנים בשטח
מערכת ice | 
אנרגיה ירוקה (צילום freepik)
מכון מילקן וקרן Motsepe השיקו היום (חמישי) את פרס מילקן-מוטספה באנרגיה ירוקה, תחרות פרסים בסך 2 מיליון דולר לתגמול יזמים וחדשנים הפועלים כדי להתמודד עם אחד האתגרים הדחופים והמידיים ביותר של זמננו – גישה לאנרגיה ירוקה ומתחדשת. ליחיד או לקבוצה הזוכים יוענקו מיליון דולר, כאשר מיליון דולר נוספים ישולמו במהלך התחרות עם התקדמות המועמדים הסופיים ורעיונות למבחנים בשטח. ההרשמה לפרס פתוחה כעת. אין עלות להגיש בקשה, וכל אחד, בכל מקום בעולם זכאי להגיש את הרעיון שלו בתמורה.
תחרות פרסים זו באנרגיה ירוקה נועדה לפרוש רשת רחבה לחדשנות מכלילה, ולספק מימון, תמיכה ובדיקות מוצרים כדי למצוא את הפתרונות הטובים ביותר לאנרגיה בת קיימא ומתחדשת. לנרשמים לפרס מילקן-מוטספה יש הזדמנות למלא תפקיד חיוני ביצירת גישה לאנרגיה בת-השגה, בת-קיימא ומתחדשת עבור עולם הזקוק לפתרונות חדשניים כדי לממש את הפוטנציאל האנושי ולהגביר את הניידות הפיננסית והחברתית.
"רעיונות טובים יכולים ואכן מגיעים מכל מקום בעולם", אמרה ד"ר פרסיוס מולוי-מוטספה, מייסדת שותפה ומנכ"לית קרן Motsepe. "יזמים וטכנולוגיות חדשות יכולים לספק את הפתרונות שיבטיחו מקורות של אנרגיה בת קיימא ומתחדשת לדורות הבאים, באפריקה וברחבי העולם. פרס מילקן-מוטספה בתחום האנרגיה הירוקה יזרז יצירת שוק לפתרונות אנרגיה חדשניים ומתחדשים ויניע צמיחה במגזר הפרטי, כמו גם ישפר את תנאי החיים הסוציו-אקונומיים של מיליונים באפריקה".
הצוותים המנצחים ידגימו את היכולת לפרוס פתרונות אנרגיה ירוקה חדשניים בקנה מידה גדול באפריקה, במטרה להרחיב באופן דרמטי את הגישה לאנרגיה מתחדשת. צוותים צריכים לעשות שימוש בטכנולוגיות חדשות או להתאים טכנולוגיות קיימות בדרכים חדשניות כדי לייצר לפחות 60 קוט"ש של חשמל מחוץ לרשת מדי יום (24 שעות) באמצעות מקורות אנרגיה ירוקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה