דיגיטל וטק

המחזור השביעי של Intel Ignite יוצא לדרך

מתוך מעל ל-200 חברות שנרשמו, תכנית הצמיחה לסטארט-אפים של אינטל, Intel Ignite, על עשרת הסטארט-אפים הנבחרים. זהו המחזור השביעי של התוכנית 
מערכת ice | 
אינטל (צילום Magma Images)
תוכנית הצמיחה לסטארט-אפים של אינטל, Intel Ignite, הכריזה על עשרת הסטארט-אפים שנבחרו להשתתף במחזור השביעי של התוכנית בתל אביב. הבחירה נעשה מתוך למעלה מ-200 חברות שנרשמו. במסגרת התוכנית אינטל מחברת לכל סטארט-אפ מעטפת מומחים ומנטורים, כאשר התוכנית אישית ומותאמת בדיוק לצרכים של כל חברה וכוללת מפגשים עם מומחים בתעשייה במנעד תחומים רחב הכולל דינמיקה בין המייסדים, שיווק ומכירות, פיתוח וניהול מוצר, גיוס עובדים ועוד.
אלון ליבוביץ, מנהל Intel Ignite ישראל ציין: "בתקופת משבר גלובלי כמו זה שאנו חווים כעת בענף ההיי-טק, שמאופיין ברובו בחששות ובאתגרים מימוניים ושיווקיים עבור חברות קטנות וגדולות כאחד, לחברות בשלב ה-early stage יש צורך רב בהכוונה, תמיכה וסיוע באבני הדרך שלהן. את כל אלו ועוד הם יכולים למצוא בתוכנית של אינטל איגנייט... ואני נרגש להתחיל לעבוד עם כל אחת מהן".

10 הסטרטאפים שנבחרו למחזור השביעי בישראל הם:
dragonfly- בסיס נתונים מבוסס זיכרון המשמש כאלטרנטיבה מודרנית לרדיס. דרגונפליי מאפשר גישה מהירה ביותר לנתונים משותפים עבור אפליקציות שדורשות חווית משתמש בזמן אמת.
briya- בריאה מניחה תשתית חדשנית המאפשרת שיתוף מידע רפואי מהימן במהירות חסרת תקדים ובאופן מאובטח ותואם רגולציה. הטכנולוגיה הייחודית, אשר בנויה על ארכיטקטורה מבוזרת מהפכנית, מתמימה וממירה נתונים רפואיים לסטנדרט FHIR בזמן אמת, וכך מנגישה מידע במאמץ מינימלי מצד המעורבים.
Scala Bio- חברת ביולוגיה חישובית שמפתחת פלטפורמות להנדסת חלבונים ממוחשבת, במטרה לשפר ולקצר משמעותית את תהליכי הפיתוח בתחומים שונים, ביניהם תרופות, מזון וטכנולוגיות אקלים.
IOriver – פלטפורמה חדשנית שהופכת את האינטרנט לאמין יותר, מהיר יותר ומאובטח יותר עבור ספקי התוכן. החברה עדיין נמצאת ב- stealth.
codium- מפתחת כלי חדשני לבדיקת נכונות ואיכות תוכנה, תוך שהיא נסמכת על טכנולוגיות בינה מלאכותית כגון קוד-ג׳נריישן. הכלי מאפשר למפתחים.ות להתקדם במשימות שלהם בביטחון תוך כדי גילוי מוקדם של בעיות בקוד. קודיום מקדמת עולם פיתוח תוכנה מהיר ואינטליגנטי. המוצר כרגע בשלב האלפא-סגורה והחברה עדיין נמצאת ב- stealth.
LayerX- הפלטפורמה של LayerX מאפשרת למנהלי אבטחת מידע להפוך תוך דקות את סביבת העבודה של כל דפדפני הגלישה בארגון למאובטחת ומנוהלת, וזאת מבלי לפגוע ביעילות, בחוויית העבודה והפרטיות של המשתמשים הארגוניים בדפדפנים.
Control Monkey- פלטפורמה לגילוי, ניהול ואוטומציה של סביבות ענן בעזרת מתודולוגיית Infrastructure as Code. הפלטפורמה עוזרת לצוותי DevOps לנהל בצורה יעילה ומהירה יותר את תשתיות הענן שלהם מבלי לאבד שליטה על ניהול הסביבה.
Sensorz- פלטפורמה המאפשרת לארגונים לנהל את הרשתות האלחוטיות שלהם ביעילות, עם ביצועים טובים יותר ובצורה מאובטחת יותר, וזאת על ידי מערכת data as a service לניהול רשתות אלחוטיות מבוססת AI.
Utila- חברה המפתחת תשתית מאובטחת לאחזקת נכסים דיגיטליים עבור ארגונים. החברה עדיין נמצאת ב- stealth.
Tons.AI- פלטפורמה המגבירה את מהירות הפיתוח ומשפרת את איכותם של מוצרים מבוססי למידה עמוקה, בכל תחום, על ידי האצה וייעול משמעותיים של תהליך אימון המודל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה