דיגיטל וטק

מאסק שוב מסתבך: מדוע העלה תמונת חייל נאצי לטוויטר?

אילון מאסק, שרכש לאחרונה את טוויטר, העלה ציוץ לרשת החברתית בו הוא מציג חייל נאצי שסוחב על גבו יונת דואר מתקופת הפלישה הנאצית לצרפת. אז מדוע עשה זאת והאם בכלל ידע שמדובר בחייל נאצי?

מערכת ice | 
טוויטר, אילון מאסק
אילון מאסק, האיש העשיר בעולם וגם אחד מהשנויים במחלוקת בו, ממשיך להסתבך. המיליארדר, שהשלים לאחרונה את רכישת טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר, צייץ אתמול (שני) בחשבון הטוויטר שלו תמונה של חייל נאצי.
תמונתו של החייל הנאצי הוצגה כשעל גבו הוא נושא כלוב מלא ביונות דואר במהלך הפלישה הנאצית לצרפת ב-1940 תחת הכיתוב: "שלוש הודעות שלא נקראו". מאסק עצמו כתב בתגובה לתמונה: "איך הזמנים השתנו".
בציוץ שלאחר מכן באותו שרשור, מאסק הוסיף: "בזמן שהציפורים היו אמיתיות", ואחריו רשם" "אבל אם טוויטר הוא ציפור, זה אומר"...ואוסיף אל הציוץ אימוג'י של ראש מתפוצץ. לא ברור עדיין אם מאסק בכלל ידע שמדובר בחייל נאצי, שכן לא היה שום אזכור לכך בסדרת הציוצים שהעלה.
 הפוסטים הועלו בזמן שקבוצות יהודיות בארה"ב קראו לבעלים החדשים של ענקית המדיה החברתית לעשות יותר כדי להרחיק את דברי השנאה, האנטישמיות והגזענות מהרשת החברתית, בה הוא כידוע מתכנן שינויים רבים. חלק מהשינויים אותם מתכנן מאסק הם בדיוק בגזרה הזאת, כאשר הוא מתכוון להילחם בבוטים שבטוויטר, שכידוע כיום ניתן להשמיע כמעט כל דעה בטוויטר מבלי להיחסם, שכן רבים מהמשתמשים הם בוטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה