דיגיטל וטק

בשורה למיליארדי חשבונות בנק: זה המהלך הענק של ויזה

Finastra ו-Visa משיקות רשת תשלומים חדשה חוצת גבולות על בסיס פתרון שפותח בישראל; הרשת תאפשר לאלפי בנקים ומוסדות פיננסיים ברחבי העולם להאיץ תשלומים בין 2 מיליארד חשבונות בנק של לקוחותיהם
מערכת ice | 
חנות אינטרנטית (צילום PIXABAY)
קרן אור בימים אלה של משבר כלכלי בינלאומי: ענקיות הפינטק הבינלאומיות פינסטרה וחברת ויזה הודיעו על השקת רשת תשלומים חדשה חוצת גבולות שתיושם באמצעות Visa Direct.
הפתרון החדש שפותח על ידי מרכז המו"פ של פינסטרה בישראל יאפשר ללקוחות של בנקים ומוסדות פיננסיים, עם למעלה מ-2 מיליארד חשבונות בנק, לבצע במהירות העברות כספים רב מטבעיות בין מדינות.    
תחום התשלומים של פינסטרה מפותח ומנוהל כולו בישראל באמצעות יותר מ-300 מהנדסי פיתוח במרכז המו"פ בכפר סבא ו-470 עובדים בארה"ב, גרמניה והודו המנוהלים על ידי ההנהלה בישראל.  פתרון הדגל בתחום זה הוא Fusion Global PAYPlus שפותח כולו בישראל ואומץ על ידי למעלה מ-300 מוסדות פיננסיים. מערכת זו מעבדת מידי יום תנועות בהיקף כספי בהיקף של 23 טריליון דולר ביום, כולל על ידי 5 מתוך 10 הבנקים הגדולים בעולם. 
אורן מרמור, מנכ"ל פינסטרה ישראל: "המומחיות שפיתחנו בישראל בתחום התשלומים היא הבסיס לרשת התשלומים החדשה שמעטות כמוה בעולם. אלפי בנקים ומוסדות פיננסיים ברחבי העולם יוכלו להציע ללקוחותיהם דרכים חדשות להעביר במהירות וביעילות כספים בין חשבונות, בכל מטבע ובין כל מדינה למדינה. תשלומים הם המנוע של הכלכלה העולמית ובמיוחד בימים אלה חשוב לפתוח נתיבים חדשים לביצועם". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה