דיגיטל וטק

למה האוזניות של מיקרוסופט גורמות לחיילים להקיא?

אוזניות "HoloLens", שנועדו להעניק לחיילים "תצוגה עילית", בדומה לטייס קרב, גרמה ליותר מ-80% מהחיילים האמריקאים שבדקו את משקפי המציאות הרבודה לתחושת בחילה, כאבי ראש או כאבי עיניים
מערכת ice |  1
אוזניות הצבא האמריקאי (צילום מתוך אתר מיקרוסופט)
אוזניות ההיי-טק של מיקרוסופט, שנבדקות על ידי הצבא האמריקאי, הותירו את החיילים עם בחילה ויש להם פגמים ש"היו גורמים להם להיהרג". אוזניות "HoloLens", שנועדו להעניק לחיילים "תצוגה עילית", בדומה לטייס קרב, גרמה ליותר מ-80% מהחיילים שבדקו את משקפי המציאות הרבודה לתחושת בחילה, כאבי ראש או כאבי עיניים.
על פי הדיווחים, בכירים בצבא הזהירו שה-HoloLens פולט אור שעלול להסגיר את עמדתו של חייל בשדה הקרב. כמו כן, האוזניות מגבילות את שדה הראייה של חייל והן מגושמות מדי להובלה קלה. חייל אחד שהשתמש במשקפי המגן במהלך ניסוי שטח אמר: "המכשירים הללו היו הורגים אותנו". משרד ההגנה האמריקאי העביר למיקרוסופט חוזה ל-10 שנים בסכום של 21.88 מיליארד דולר עבור הציוד במרץ, אך העמיד את ההזמנה הראשונית שלו ל-5,000 אוזניות, על מנת לאפשר למיקרוסופט "לתקן ליקויים".
"המערכת עדיין חווה יותר מדי כשלים של פונקציות חיוניות", אמר ניקולאס גרטין, מנהל הבדיקות של בסיכום הבדיקות הראשוניות של המוצר. אוזניות ה-AR, שזכו לכינוי Integrated Visual Augmentation System (IVAS) של משרד ההגנה האמריקאי, אמורות לאפשר למפקדים להקרין מידע על מצחייה מול פניו של חייל. הם גם יספקו ראיית לילה ו"מודעות מוגברת למצב", כך על פי מיקרוסופט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא אוזניות, זה תצוגה
    נגה ברק 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתב הזה כנראה לא מבין הרבה
    סגור