דיגיטל וטק

עוקץ חדש: שלם בביטקוין, או שסרטון אינטימי שלך יודלף

הודעה חדשה ומאיימת נשלחת באימייל לבעלי חשבונות ובו נכתב: "התבוננתי בך במהלך החודשים האחרונים. עדיין תוהה לעצמך איך דבר כזה אפשרי? ובכן, המחשב שלך נחשף לתוכנה זדונית מאחד מהאתרים למבוגרים בהם ביקרת,  בצידו השמאלי של המסך יש סרטון שלך עושה ביד, ובצד הימני- הסרטון בו צפית בזמן שאוננת"
מערכת ice |  1
עוקץ בסלולר (צילום pixabay, unsplash)
עוקץ חדש מאיים על בעלי מחשבים באמצעות הודעת מייל מאיימת במיוחד, שמגיעה מהמייל עצמו של המשתמש לכאורה, שדורשת מאותו מותקף לשלם בביטקוין כדי שסרטון בו הוא נראה לכאורה מבצע פעילות מינית עצמאית לא יודלף ויופץ.
בהודעה נכתב: "שלום! שמת לב שלאחרונה שלחתי לך אי-מייל מהחשבון שלך? כן, זה פשוט אומר שיש לי גישה מלאה למכשיר שלך. התבוננתי בך במהלך החודשים האחרונים. עדיין תוהה לעצמך איך דבר כזה אפשרי? ובכן, המחשב שלך נחשף לתוכנה זדונית מאחד מהאתרים למבוגרים בהם ביקרת. אולי הנושא לא מוכר לך אבל אני אנסה להסביר לך הכל".

עוד נכתב: "הודות לוירוס טרויאני, יש לי גישה מלאה למחשב שלך וגם לכל שאר המכשירים שלך. זה אומר, אם לנסח את זה במונחים פשוטים, שאני יכול לצפות בך בכל זמן נתון על ידי הפעלת המצלמה והמיקרופון שלך, בלי שאת(ה) תבחין(י) בכך. בנוסף, יש לי גישה לרשימת אנשי הקשר שלך ולכל ההתכתבויות שלך. את(ה) עלול(ה) לשאול את עצמך, "אבל למחשב שלי יש אנטי-וירוס, איך זה בכלל אפשרי? למה לא קיבלתי שום התראות?" ובכן, יש לכך תשובה פשוטה: התוכנה הזדונית שלי משתמשת בדרייברים, באמצעותם אני מעדכן את החתימות כל ארבע שעות וכך הופך אותן לבלתי ניתנות לאיתור, ולכן האנטי-וירוס שלך לא התריע. בצידו השמאלי של המסך יש סרטון שלך עושה ביד, ובצד הימני- הסרטון בו צפית בזמן שאוננת".
בהמשך נכתב: "תוהה לעצמך עד כמה העניינים יכולים להתדרדר? אני יכול להפיץ את הסרטון הזה בכל הרשתות החברתיות שלך ולאנשי קשר שלך באימייל, וכל זה עם לחיצה אחת על העכבר. אני גם יכול לשתף את הגישה לכל ההתכתבויות שלך באימייל ובכל תוכנת מסרים מידיים בה אתה משתמש. כל מה שאתה צריך לעשות כדי למנוע מזה לקרות זה- להעביר לי ביטקוין בשווי 1,550$ לכתובת הביטקוין שלי (אם אין לך מושג איך עושים את זה, אתה יכול לפתוח את הדפדפן שלך ופשוט לחפש: "לקנות ביטקוין"). כתובת הביטקוין שלי (BTC Wallet) היא: 1HNjhnECgFwMJZH8wFiEirNUhkpyEvGMT6 לאחר שאקבל אישור על התשלום, אני מיד אמחק אמחק את הסרטון, וזהו, לעולם לא תשמע ממני שוב".
עוד נמסר: "יש לך יומיים (48 שעות) לביצוע ההעברה. ברגע שתפתח את המייל הזה, אני אקבל הודעה, והטיימר שלי יתחיל לטקטק. כל נסיון להתלונן עלי לא יוביל לשום דבר, מכיוון שלא ניתן לאתר את האימייל הזה, וזה תקף גם לכתובת הביטקוין שלי. אני עובד על זה כבר זמן רב מאוד; אני לא מאפשר מקום לטעויות. אם מאיזושהי סיבה אני אגלה ששיתפת את ההודעה הזאת עם מישהו, אני אשדר את הסרטון שלך כמו שציינתי לעיל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בוקר טוב אתר ice
    אבי 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העוקץ הזה קיים כבר כמה שנים
    סגור