דיגיטל וטק

אילון מאסק חושף את האפליקציה שיכולה לעשות הכל

האיש העשיר בעולם התגרה בתוכניותיו ליצור אפליקציה מסתורית המכונה "X", שעות לאחר שהפך את המסלול והציע לקנות את טוויטר במחיר המקורי של 44 מיליארד דולר

מערכת ice |  6
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ TED)
מאסק סיפק מעט פרטים על התוכניות שלו עבור "X" למרות רמז על התפתחותו במספר הזדמנויות בשנה האחרונה. ההערה האחרונה של מנכ"ל טסלה מצביעה על כך שהוא רואה בפלטפורמה של טוויטר אבן בניין מרכזית.
"קניית טוויטר היא מאיץ ליצירת X, האפליקציה שיש בה הכל", צייץ מאסק באישור הפומביות הראשון שלו להצעה. מאסק הוסיף כי הרכישה שלו של טוויטר "כנראה מאיצה את X ב-3 עד 5 שנים, אבל יכול להיות שאני טועה".
ההצעה המפתיעה של מאסק להמשיך בעסקת טוויטר הגיעה ימים ספורים לפני שהוא היה אמור להתמודד מול הצוות המשפטי של החברה בבית המשפט של דלאוור. בעבר הוא ביקש לסגת מהעסקה של 44 מיליארד דולר עקב חששות לגבי ספאם בוטים בבסיס המשתמשים של טוויטר.

הרמז האחרון לגבי החזון של מאסק לאפליקציית "X" הופיע באוגוסט, כאשר אחד מהעוקבים שלו בטוויטר שאל אם הוא שקל ליצור פלטפורמת מדיה חברתית משלו.
בעוד מאסק לא פירט באיזו צורה תקבל אפליקציית "X", בלומברג ציין כי הוא שיבח את אפליקציית המדיה החברתית WeChat בבעלות Tencent, המאפשרת למשתמשים גישה לשירותים החל מתשלומים ועד משלוחי מזון ועד הזמנת מכוניות.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אחיזת עיניים
    החולם אחר השמש 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאסק מחפש מנוף להשפעה פוליטית על מנת לסלק חסמים רגולטוריים ובכך לאפשר לטסלה לטרוף את שוק הרכבים, שוק של טריליונים. לא איקס ולא בטיח.
    סגור
  • 4.
    מה נסגר עם הטפשים שלמלינים על איילון מאסק.. (ל"ת)
    פיני 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מסק מעניין לי את התחת
    קוקןלןקו 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אין לי טבלה ואין לי טוויטר ואני נוסע לדודה באור עקיבא . לא לחלל
    סגור
  • 2.
    הSuper apps מגיעות למערב.
    רן 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה היה צפוי. מאסק רוצה לאמץ את המודל שהסינים כבר מפעילים בהצלחה מזה כמה שנים- אפליקציה אחת גדולה שמציעה את כל מגוון השירותים שהמשתמש צריך, מבנקאות עד כרטיסי טיסה, מסופרמרקט ועד שירות תיקונים לבית. גוגל ואפל נזהרו מלממש את התפיסה הזו כדי לא להסתבך עם רשות ההגבלים העסקיים, ועכשיו מאסק (אולי) מנסה את מזלו.
    סגור
  • 1.
    אידיוט קופצני
    א 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כמה הוא טיפש ומזליסט עד היום. הכול התהפך עליו: הטמטום לקניית טוויטר, והטמטום של הרצה גסה "מהקפצה" של מטבעות וירטואלים כדי להרוויח. הוא יפול בקרוב בענק
    סגור
  • בנתיים הוא יותר מוצלח ממך (ל"ת)
    צביקה 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור