דיגיטל וטק

מניית אפל צוללת ב-1.27% בגלל ירידה בביקוש לאייפון

מניות אפל צנחו ביום רביעי על רקע עלייה רחבה יותר בשוק עקב דיווח על הפחתת ייצור אייפון 14

מערכת ice | 
טים קוק, מנכ"ל אפל (צילום shutterstock, יוטיוב/ CNN, Apple)
מניית אפל ירדה ב-4.4% ל-149.84 דולר, שפל של חודשיים, במסחר של יום רביעי בבוקר לאחר שבלומברג דיווחה שהחברה חזרה בה בתוכניות להגביר את ייצור האייפון 14 ב-6 מיליון יחידות במחצית השנייה של 2022 בעקבות לביקוש המתגבר.
עם זאת, בלומברג דיווחה שאפל עדיין מצפה להתאים את היעד שלה לייצר 90 מיליון יחידות אייפון 14 במחצית השנייה של השנה, בהתאם להערכתה שדווחה ביולי, ואנליסטים של מורגן סטנלי וסיטי כתבו ביום רביעי את תחזיותיהם לאייפון הביקוש נותר ללא שינוי.
דאגות לגבי הביקוש לאייפון 14 הן "יותר נביחה מאשר ביס", כתבו אנליסטים של מורגן סטנלי. הביקוש לדגמי ה-iPhone 14 Pro היקרים יותר גובר על הביקוש לדגמי הבסיס, על פי בלומברג, והאנליסט של וודבוש דן איבס כתב "הביקוש ל-iPhone 14 Pro הוא חזק". מניית אפל התאוששה במסחר מאוחר יותר, ונסגרה רק בנפילה של כ-1.27%, אם כי אפל הייתה החברה היחידה במדד התעשייתי של דאו ג'ונס בירידה אותו היום.
 
מניות אפל נפלו יותר מאלו של חברות גדולות אחרות במסחר ביום רביעי. למרות הירידה של אפל, המדד התעשייתי של דאו ג'ונס ו-S&P 500 עלו כל אחד ביותר מ-1% כאשר השוק נראה לצבור את רצף ההפסדים שנמשך השבוע. מניית אפל ירדה ב-19% מהשנה עד היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה