דיגיטל וטק

אילון מאסק חושף: אלה המדינות החדשות עם גישה לסטארלינק

אתמול צייץ מנכ"ל SpaceX, אילון מאסק, ששירות האינטרנט זמין כעת בכל שבע היבשות, אפילו באנטארקטיקה, זאת ברקע העיכוב בשיגור הלוויינים הנוספים שעשו את דרכם לחלל ביום ראשון
מערכת ice | 
אילון מאסק, מנכ"ל SpaceX (צילום shutterstock, יוטיוב/ insider News)
לאחר חמישה ימים של עיכובים במזג האוויר, ביום ראשון, 18 בספטמבר, שיגרה SpaceX, חברת החלל של אילון מאסק, רקטה פלקון 9 ממתחם שיגור החלל 40 (SLC-40) בתחנת כוח החלל קייפ קנוורל בפלורידה. במסגרת משימה זו שלחה החברה 54 לוויינים נוספים למסלול כדי להרחיב את הפס הרחב העולמי שלה.
לסטארלינק של מאסק יש כיום יותר מ-3,000 לוויינים משוגרים. SpaceX עבדה במהירות כדי להרחיב את קבוצת הלוויינים שלהם עם שיגורים המתרחשים לעתים קרובות מאוד, כמעט מדי שבוע. SpaceX כבר עלתה על שיא 2021 של 31 שיגורים, מספר ההעלאות הרב ביותר בשנה.
החל מיולי, הפס הרחב של Starlink זמין ב-36 מדינות כולל כיסוי משמעותי בארה"ב, מקסיקו, קנדה, אירופה, אוסטרליה וניו זילנד.
אתמול צייץ מנכ"ל SpaceX, אילון מאסק, ששירות האינטרנט זמין כעת בכל שבע היבשות, אפילו באנטארקטיקה.
במפה אליה מוביל הלינק שצויץ, ניתן לראות ש-SpaceX מתכננת להמשיך ולהרחיב משמעותית את הכיסוי שלה בשנת 2023, כולל שאר ארה"ב. מאסק צייץ לאחרונה שהוא מתכנן להגיע ל-100 השקות ב-2023.
זו הייתה שנה משמעותית בהרחבת השימוש ב-Starlink. Starlink ניגשה לקבוצה חדשה של לקוחות עם הרחבה טכנולוגית לספינות שייט, קרוואנים ואפילו שירות טלפון סלולרי.
 
Starlink ישמש בכל ספינות Royal Caribbean International, Celebrity Cruises ו-Silversea Cruises כתוצאה מהשותפות ביניהם. ייקח עד שנת 2023 עד שהוא יותקן על כל הכלים.
כמו כן, T-Mobile שיתפה פעולה עם SpaceX כדי להביא יותר קישוריות טלפונים סלולריים לאזורים מתים על ידי מתן אפשרות לטלפונים סלולריים להתחבר ללווייני Starlink של SpaceX.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה