דיגיטל וטק

טוויטר עומדת בפני קנסות במיליארדים: כך הילדים שלכם נפגעו

על פי בדיקה במסגרת חקירה פדרלית, נמצא כי הפלטפורמה החברתית לא הצליחה לשלוט כראוי בתכנים פורנוגרפיים של קטנים שרצים בין המשתמשים והיא עשויה לחטוף קנסות ענק
מערכת ice | 
טוויטר (צילום shutterstock)
על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, טוויטר עשויה לעמוד בפני קנסות של מיליארדי דולרים, טוויטר לא הצליחה לשלוט כראוי על פורנוגרפיה של קטינים ברחבי הרשת החברתית שלה - בלגן המהווה סיכון של חקירה פדרלית שעלולה לעלות לחברה מיליארדי דולרים בקנסות, כך דווח ב-The Post.
אתר המדיה החברתית המסורבל - שנמצא בעיצומו של מאבק בית משפט עם אילון מאסק לאכיפת הסכם שידרוש את מכירת את החברה תמורת 44 מיליארד דולר לאיש העשיר בעולם - אולי הפר את מה שנקרא צו הסכמה עם ועדת הסחר הפדרלית כאשר החברה מצאה במחקר פנימי השנה שהוא לא מונע כראוי ממשתמשים קטינים לצפות ולהעלות פורנו, אמרו שני בכירים לשעבר ב-FTC ל-The Post.

באופן ספציפי, מנהלי טוויטר דיווחו כי מצאו במחקר פנימי שלחברה אין בקרות נאותות כדי למנוע ממשתמשים קטינים לגשת ולהעלות פורנוגרפיה, על פי כתבה ב-30 באוגוסט ב-Verge, אשר ציטטה ממצאים של צוות פנימי בטוויטר. בניגוד לחברות מדיה חברתית גדולות אחרות, טוויטר מאפשרת פורנו באתר שלה.
על פי הדיווחים, החוקרים הפנימיים אמרו שהאתר גם אינו מסוגל לזהות באופן עקבי תוכן אסור כמו פורנו ילדים, פורנו נקמה ותמונות "חצאית" ללא הסכמה לאחר העלאתו לאתר. טוויטר לא יכול לזהות במדויק ניצול מיני של ילדים ועירום לא בהסכמה בקנה מידה", כתבו החוקרים באפריל, לפי ה-Verge.
למרות שהרגולטורים לא הגיבו בפומבי לדוח עד כה, כישלונותיה של טוויטר עלולים לסתור את התחייבויותיה על פי צו הסכמה שנחתם ב-2011, המחייב שטוויטר "לא תציג מצג שווא" את המידה שבה היא מגינה על האבטחה והפרטיות של המשתמשים. , אמרו בכירים לשעבר ב-FTC. הבעיות לכאורה עם מתן פורנו עלולות להיחשב כבעיות פרטיות ואבטחה לא ידועות של המשתמש, על פי הגורמים הרשמיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה