דיגיטל וטק

נינטנדו מסתבכת? זה הפריטים שתסיר מ"סופר מריו"

חברת נינטנדו, יצרנית המשחקים הווירטואליים, הודיעה כי תסיר את מכניקת "קופסאות השלל" ממשחק המובייל המפורסם "מריו קארט טור" בעדכון הבא שייצא למשחק בחודש אוקטובר הקרוב. הסיבה: טענות להימורים של ילדים
מערכת ice | 
נינטנדו (צילום יחסי ציבור)
חברת נינטנדו, יצרנית המשחקים הווירטואליים, הודיעה כי תסיר את מכניקת "קופסאות השלל" ממשחק המובייל המפורסם "מריו קארט טור" בעדכון הבא שייצא למשחק בחודש אוקטובר הקרוב.
במשחק שהוא ספין אוף לסופר מריו האגדי, שחקנים יכולים לשלם כסף וירטואלי כדי לקבל פרסים אקראיים. אז מה זה אומר? קופסאות שלל הן חבילות מסתורין המכילות תוכן דיגיטלי רנדומלי. השחקן לא יודע מה הוא קנה עד שהוא שילם על קופסת השלל.
בחודש יולי, איימה ממשלת בריטניה בהליכי חקיקה אם תעשיית המשחקים לא תסיר את המכניקה, כאשר ילדים רבים משחקים במשחק ומבחינת רבים זה הימורים לכל דבר ועניין. מלבד בריטניה, ב-2018 בלגיה והולנד אסרו את השימוש בקופסאות שלל. משרד הדיגיטל, התרבות והמדיה הבריטי הודיע כי יש לאסור על ילדים ובני נוער לרכוש קופסאות שלל ללא אישור הוריהם. דבר הגיוני לחלוטין, שכן נטען להימורים על ידי ילדים.
 
"מריו קארט טור" הוא משחק המובייל השני הכי מכניס מבית נינטנדו. מאז שהושק ב-2019, המשחק הכניס לחברה היפנית 293 מיליון דולר. יש לציין כי לא כל הכנסות המשחק נובעות מקופסאות שלל שנויות במחלוקת, אלא גם מרכישת המשחק עצמו ופרסומות כמובן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה