דיגיטל וטק

האם אפל מתכוננת לפתיחת חנות משלה בתל אביב?

הצעת עבודה שפרסמה חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם עוררה שמועה לפיה היא מגיעה סוף כל סוף לנגוס בשוק הישראלי על ידי פתיחת חנות משלה בתל אביב. אלא שהאותיות הקטנות מספרות סיפור אחר
יאיר מור |  1
אפל (צילום shutterstock, pixabay)
כמעט 200 איש הגישו ביממה האחרונה מועמדות למשרה שפורסמה אתמול אחר הצהריים על ידי אפל. המשרה, שפורסמה ברשת החברתית העסקית לינקד-אין, זכתה לכותרת "מוביל חנויות אפל", או בשפת המקור "Apple Shop Leader" – ויש סיבה טובה מאוד לכך שאנחנו מביאים גם את המקור.
עד מהרה הופצה שמועה לפיה החברה מחפשת מנהל לחנות ראשונה משלה בישראל – צעד שישמח מאוד ישראלים רבים, וילחיץ מאוד את המשווקים המורשים, שכוללים את כל רשתות הסלולר, איידיגיטל, אייסטור, מחסני חשמל ו-KSP. אלא שאותה כותרת באנגלית היתה צריכה להבהיר לכל מי שקרא אותה שאפל לא מתכוונת לפתוח כאן אף חנות בזמן הקרוב.
כאמור, כותרת המשרה באנגלית מדברת על מנהל "Apple Shop", בעוד שלחנויות אפל קוראים "Apple Store". ההבדל בין שתי המלים הוא ההבדל בין חנות של אפל עצמה לחנות של חברה אחרת שבתוכה מוצגים מוצרים של אפל – כמו איידיגיטל, אייסטור ומחסני חשמל.
גם תיאור התפקיד הבהיר את הכוונה: "אנו מחברים לקוחות (כלומר חנויות, לא צרכנים; י"מ) לפתרונות של אפל, ומבטיחים העברה של חוויית לקוח 'אפליסטית' מעולה בתוך החנות שלך (הדגש, כמובן, שלנו; י"מ) דרך ניהול מקרוב ושותפות לרוחב כל רמות צוות חנויות שותף ההפצה", נכתב במודעה. כמו כן, התפקיד תואר כ"לחנך ולעודד את צוותי חנויות השותפים להישאר מיודעים במגוון המוצרים והשירותים העדכניים של אפל".
למרות האכזבה לכאורה מכך שאפל לא תקים כאן את החנויות המוכרות והאהובות שלה, צריך לזכור שהמשרה הזו מבהירה עד כמה חשוב לאפל שהחנויות שמוכרות את המוצרים שלה בישראל תעבודנה בדיוק לפי הדרישות שלה – כך שמבחינה מסוימת, אפשר לומר שגם כשנכנסים לסניף של כל אחת מהחנויות שהוזכרו קודם, ונתקלים בדוכן של מוצרי אפל או באיש מכירות, אפל שולטת על כל האינטראקציה ודואגת שהיא תהיה קרובה מאוד לזו שמקבלים בחנות שמעל הפתח שלה יש לוגו ענק של תפוח נגוס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיע הזמן שישחררו אותנו מידם של טייקונים
    קולולולולו 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שישחררו אותנו מידם של טייקונים
    סגור