דיגיטל וטק

וואטסאפ מגיעה לסופרמרקט: הרשת הזאת תאפשר קניות באפליקציה

מטא הודיעה על רשת סופרמרקטים ראשונה שמתחילה לאפשר הזמנות מתוך אפליקציית ההודעות שלה, כאשר כל הדפדוף בין המוצרים, הרכבת סל הקניות ואפילו התשלום מתבצעים מתוך השיחה בוואטסאפ

יאיר מור | 
וואטסאפ מגיעה לסופרמרקט (צילום unsplash)
לראשונה בעולם: מטא (לשעבר פייסבוק) הודיעה אחר הצהריים על השקת האפשרות לבצע הזמנה מהסופרמרקט מתוך שיחת טקסט בוואטסאפ.
האפשרות החדשה מושקת בהודו, במסגרת שיתוף פעולה בין מטא לחברת Reliance, המפעילה רשת חברות מקומיות תחת המותג ג'יו, וביניהן רשת התקשורת הגדולה במדינה ורשת הסופרמרקטים JioMart, שממנה ניתן יהיה לבצע כעת הזמנות דרך וואטסאפ.
הרכישה תתבצע באמצעות שליחת הודעה למספר הטלפון הייעודי של ג'יומארט, שתחזיר לשולח קישור מיוחד לכל קטלוג המוצרים הזמינים במחסני החברה. המשתמש יוכל לדפדף בין המוצרים לפי קטגוריות, להוסיף כל מוצר לעגלת הקניות שלו ולבסוף לאשר את ההזמנה ולספק כתובת למשלוח.
מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, הדגיש בהודעתו כי כל הדפדוף בקטלוג המוצרים של ג'יומארט ייעשה מבלי לעזוב ולו לרגע את אפליקציית וואטסאפ, החל מההודעה הראשונה ועד לשלב התשלום (שמאפשר גם תשלום דיגיטלי וגם תשלום במזומן לשליח שמגיע עם ההזמנה).

"הודעות עסקיות הוא תחום בעל תאוצה אמתית, וחוויות מבוססות-צ'ט כמו זו תהיינה הדרך העיקרית עבור אנשים ועסקים לתקשר בשנים הבאות", ציין צוקרברג.
מוקש אמבאני, נשיא ומנכ"ל ריליינס, הוסיף כי "החזון שלנו הוא להניע את הודו כחברה הדיגיטלית המובילה בעולם", וכי השירות החדש "מקדם את המחויבות שלנו לאפשר דרך נוחה ופשוטה לקניות ברשת למיליוני הודים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה