דיגיטל וטק

חשיפה: אלה ההאקרים שתקפו את משרד הבריאות

קבוצת ההאקרים העיראקית אל-תחריאה לקחה אחריות על המתקפה נגד משרד הבריאות הערב, וטענה כי מדובר בנקמה על התקיפה בעזה בסוף השבוע, ההתנגדות לאיראן והתמיכה באוקראינה. נדב אביטל מחברת הסייבר אימבפרבה: "לאותה קבוצה יש תשתית שנעשה בה שימוש חוזר"
יאיר מור | 
האקר (צילום freepik)
קבוצת ההאקרים העיראקים אל-תחריאה היא זו שניסתה להפיל הערב (ראשון) את אתר משרד הבריאות, כך מוסרת חברת הסייבר הישראלית Imperva. מבדיקת אתר ice עולה כי אכן, ההאקרים הודיעו בקבוצת הטלגרם שלהם הבוקר על כך שפרצו לאתר ממשלת רומניה, ולפנות ערב הודיעו על מתקפה נגד אתר משרד הבריאות בישראל.
"בשם אללה, אלוהי משה, ישו ומוחמד, מתחילים מבצעי השאהיד אבו-סייף אל-גראווי", כתבו ההאקרים. "המשך ההפצצות של עזה ומניעת העברת תרופות לשטחים הפלסטיניים; עמדתכם במצור הכלכלי נגד איראן ומניעת הגעת טיפולים וחיסוני קורונה, שהוביעלו לאלפי מתים; וכעת, עמידתכם נגד רוסיה למען המשטר המושחת, הנאצי והקפיטליסטי (ברור שההאקרים לא מבינים את ההבדל בין נאצים – סוציאליסטים לאומנים - לקפיטליסטים; י"מ) באוקראינה. כל הגורמים הללו יובילו למפלתכם. כעת אתם על הכוונת".

נדב אביטל, ראש קבוצת המחקר באימפרבה, מוסר כי "מדובר במתקפה של הקבוצה העיראקית AlTahrea, שתקפה מספר אתרים ישראלים בחודשים האחרונים. מצאנו שלאותה הקבוצה ישנה תשתית שנעשה בה שימוש חוזר. התשתית מבוזרת ברחבי העולם, דבר שיכול להקשות על עצירת המתקפות. על המתקפה הנוכחית, ב- AlTahrea דיווחו כבר בשעה חמש בערוץ הטלגרם שלהם, לאחר שתקפו ביממה האחרונה מספר אתרים ברומניה במחאה על השתתפות המדינה בברית נאטו".
כזכור, אותה קבוצה תקפה בשבוע שעבר את שירותי עיריית תל אביב והפילה אותם למשך זמן קצר מאוד. גם המתקפה הנוכחית לא מותירה ככל הנראה רושם רב מדי על המטרות – אך בהחלט ייתכן שזו אינה הפעם האחרונה בה הקבוצה מנסה לתקוף יעדים ישראלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה