דיגיטל וטק

ביידן חשף: הטלסקופ צילם תמונה במרחק 4.6 מיליארד שנה

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, חשף תמונה ראשונה שצילם טלסקופ החלל החדשני של ווב. התמונה חשפה את צביר הגלקסיות SMACS 0723 כפי שהופיע לפני 4.6 מיליארד שנים
מערכת ice | 
חלל (צילום דוברות משרד המדע והטכנולוגיה tuphr)
נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, חשף אתמול (שני) במהלך אירוע בבית הלבן תמונה ראשונה שצילם טלסקופ החלל החדשני של ווב. התמונה מכסה חלקת שמים בגודל של גרגר חול המוחזקת על ידי מישהו על הקרקע - וחושפת אלפי גלקסיות ברסיס זעיר של יקום עצום.
התצוגה החדה הקרובה לאינפרא אדום של ווב, הוציאה תמונות של גלקסיות מרוחקות ביותר, ומציעה גם את התצוגה המפורטת ביותר של היקום המוקדם עד כה. נאס"א ושותפיה ישחררו את הסדרה המלאה של התמונות והנתונים הראשונים בצבע מלא של ווב, המכונה ספקטרה, ממש בקרוב.
טלסקופ החלל ג'יימס ווב של נאס"א, יצר את תמונת האינפרא אדום העמוקה והחדה ביותר של היקום הרחוק עד כה. אלפי גלקסיות - כולל העצמים הקטנים ביותר שנצפו אי פעם באינפרא אדום - הופיעו בעיניו של ווב בפעם הראשונה בהיסטוריה. התמונה מציגה את צביר הגלקסיות SMACS 0723 כפי שהופיע לפני 4.6 מיליארד שנים.
 
בקרוב יתחילו חוקרים ללמוד יותר על מסות הגלקסיות, גילן, ההיסטוריה וההרכבים של הגלקסיות, שכן ווב מחפש את הגלקסיות הוותיקות ביותר ביקום. טלסקופ החלל ג'יימס ווב הוא מצפה הכוכבים המוביל בעולם למדעי החלל. ווב יפתור תעלומות במערכת השמש שלנו, יביט מעבר לעולמות רחוקים סביב כוכבים אחרים, ויחקור את המבנים והמקורות המסתוריים של היקום שלנו ומקומנו בו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה