דיגיטל וטק

טכנולוגית הראדר גייסה השקעות של יותר מ-100 מיליון דולר

חברת הטכנולוגיה הישראלית Vayyar Imaging גייסה 108 מיליון דולר: "נרגשים מאוד לעזור ולשפר את הבריאות והבטיחות של חייהם של אנשים רבים בקנה מידה עולמי"
מערכת ice | 
חלק מהראדר של Vayyar (צילום יחצ)
חברת Vayyar Imaging הישראלית, המפתחת טכנולוגית הדמיה 4D מבוססת רדאר, הודיעה היום (שני) כי השלימה סבב גיוס בסך של 108 מיליון דולר, בהובלת Koch Disruptive Technologies KDT. בכך גייסה החברה עד כה יותר מ-300 מיליון דולר. הכסף שגויס יאפשר לדברי החברה, לשפר את יכולות למידת המכונה, וכן להאיץ את הצמיחה בענפים שונים, ולהתרחב לשווקים נוספים ברחבי העולם 
סבב הגיוס הנוכחי כלל משקיעים חדשים ביניהם: GLy Capital Managementו- Atreides Management LP לצד משקיעים קיימים בהם: KDT, Battery Ventures, Bessemer Ventures, Regal Four, Claltech וקרנות הון סיכון נוספות.
החברה נוסדה עם החזון לאתר ולזהות סרטן שד בשלבים מוקדמים באמצעות הטכנולוגיה, ומאז הרחיבה משמעותית את עסקיה לשווקים כמו רכב, Elderly Care ,קמעונאות ועוד.
"אנחנו נרגשים מאוד לעזור לקדם את החזון של חברת Vayyar ולשפר את הבריאות והבטיחות של חייהם של אנשים רבים בקנה מידה עולמי", ציין ברט צ'אג מנכ"ל בכיר ב- Koch Disruptive Technologies .
  
רביב מלמד, מייסד שותף ומנכ"ל Vayyar התייחס גם הוא לסבב הגיוס הנוכחי ואמר כי: "בתקופה מאתגרת כמו זו עבור הכלכלה העולמית, סבב הגיוס הנוכחי שלנו מראה את התמיכה של המשקיעים בדרך שבה Vayyar הולכת והצבעת אמון ברורה בחוזק של הטכנולוגיה שלנו ובקדמה האסטרטגית המהירה של הארגון שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה