דיגיטל וטק

מכירות אונליין: זה הפאנל שנערך ביוזמת חברת הסטארטאפ

מפגש מנהלי שיווק על המכירות באונליין ובחנויות בעידן הפוסט קורונה, התמקד בשינויים שחלו מאז פתיחתם המחודשת של הקניונים
מערכת ice | 
מפגש מנהלי שיווק (צילום רוני קמחזי)
מפגש של עשרות מנהלי שיווק נערך ב"קלארו" בתל אביב ביוזמת חברת הסטארטאפ Optimove ועסק בנושא המכירות אונליין ובחנויות בעידן הפוסט קורונה. המפגש התמקד בתובנות של החברות מתקופת הקורונה ובשינויים שחלו מאז הפתיחה המחודשת של החנויות והקניונים.
בפאנל המרכזי השתתפו קרין שיפטר מאור, סמנכ"ל שיווק גלובלי סודהסטרים, רותם נחמני, סמנכ"ל איקומרס דלתא ישראל, אלון לוריא, משנה למנכ"ל טרמינל איקס ומיכאל מיטרני, סמנכ"ל איקומרס ושיווק סופר-פארם.

פיני יקואל, מייסד ומנכ"ל אופטימוב, פתח את המפגש ואמר שכיום יותר מתמיד חברות צריכות להתמקד בטיפוח הלקוחות הקיימים שלהן. הסגרים דחקו את כולם לאונליין, כולל קונים רבים שלא התנסו מעולם בקניות בכלים הדיגיטליים ומוכרים שלא היו פעילים בזירת האינטרנט. מבחינת החברות זהו מאגר אדיר של דאטה על לקוחות חדשים וותיקים שבעזרת ניתוח נכון אפשר לעשות בו שימוש להגברת המכירות הן באונליין והן בחנויות הפיזיות עם יצירת חיבור ביניהם.
 
חברי הפאנל אמרו שהמשימה העיקרית היא אבחנה בין סוגי הלקוחות באונליין, בין מי שהקניה באינטרנט היתה עבורם אילוץ, ואותם כדאי לעודד להגיע לחנויות הפיזיות, לבין מי שאפשר ליצור איתם מערכת יחסים מתמשכת באמצעות פניה מותאמת אישית בערוצי התקשורת הנוחים להם. המשימה כלפי אותם לקוחות היא להציג בפניהם את היתרונות בקניה באונליין ולהפוך אותה לקלה, מהירה ונוחה ככל האפשר. עוד עסק המפגש בניתוח של האפקטיביות של מסרים שמועברים ללקוחות בדיוור על קיימות, קניה מקומית או הצעת הטבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה