דיגיטל וטק

האייפונים הבאים יהיו שונים באופן דרמטי מהנוכחיים

האדם שיודע מה קורה באפל יותר טוב מאפל עצמה טוען שהסדרה הבאה של הסמארטפונים הפופולאריים יגיעו עם כמה שינויים משמעותיים מאוד לעומת הדורות הקודמים, שמייצגים ניסיון של אפל לחסוך בעלויות בכל מחיר
יאיר מור |  4
אייפון (צילום unsplash)
אפל מתכננת שינוי קיצוני בסדרת הסמארטפונים שלה, שיתחיל עם השקת סדרת אייפון 14 המתוכננת לסוף השנה הנוכחית, כך לפי מינְג-צ'י קוֹ, האנליסט שחזה את רוב מהלכי החברה בעשור האחרון.

אמש (ראשון) העלה קו שני ציוצים לחשבון הטוויטר שלו, בהם חשף פרטים ראשונים אודות המכשירים הסלולריים הבאים של אפל: "לפי כללי השמות של אפל לאייפונים, ארבעת האייפונים החדשים (שיושקו) במחצית השנייה של 2022 יכולים להיקרא אייפון 14 (6.1 אינץ'), אייפון 14 מקס (6.7 אינץ'), אייפון 14 פרו (6.1 אינץ') ואייפון 14 פרו מקס (6.7 אינץ')", כתב קו, ובציוץ שני המשיך: "רק שני דגמי הפרו ישודרגו לשבב ה-A16, בעוד 14 ו-14 מקס יישארו (עם) ה-A15. כל ארבעת הדגמים החדשים יבואו ככל הנראה עם זיכרון עבודה של 6 גיגה-בייט, כאשר ההבדל הוא (בטכנולוגיה) LPDDR5 (בפרו ובפרו מקס) מול LPDDR 4X (ל-14 ו-14 מקס)".
 
שני הציוצים הללו חושפים כמה שינויים חסרי תקדים בסדרת האייפון: ראשית, הם מבשרים על ביטולו של דגם המיני בגודל 5.4 אינץ', שליווה את סדרות 12 ו-13, ככל הנראה לטובת קידום אגרסיבי יותר של אייפון SE החדש והזול בהרבה לייצור; שנית, הם מגלים כי אפל מתכוונת לבטל את הבידול בין תת-סדרת האייפון ה"רגילה" לתת-סדרת הפרו על ידי גודל המכשירים, לטובת גופים זהים – אייפון 14 ואייפון 14 פרו ייראו אותו דבר, ואייפון 14 מקס ואייפון 14 פרו מקס ייראו אותו דבר – שהם דרך נוספת לחסוך בעלויות מצד אחד, אך גם לספק למי שרוצים את המסך הגדול של המקס אך לא זקוקים לעוצמה של הפרו. עד כה האחרונים אולצו לבחור בין מכשיר קטן מדי לטעמם למכשיר חזק ויקר מדי לטעמם, וכעת נראה כי הם יקבלו אייפון ענק במחיר קצת פחות ענק; ושלישית, זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה שבה אייפון חדש מגיע ללא שבב חדש, אלא רק עם שדרוג לזיכרון (הדגמים הנוכחיים של האייפונים שאינם "פרו" מגיעים עם 4 גיגה, לעומת 6 בדגמי פרו).
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לאפל אין באמת שום שפן בכובע
    אפל 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר כמה שנים שמלבד הסוללה אין כל חידוש . אתה יכול לצלם עם אייפון 11 בדיוק אותם תמונות כמו אייפון ז13 פרו מאקס מלבד אולי שיפור מינורי זניח עבור רוב האנשים. גם שאר השיפורים לא משנים את המוצר באופן מהותי. אפל מושכת זמן ובעצם מתפשרת על בינוניות .
    סגור
  • 3.
    אייפון
    טדי 03/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האמת לא מרשים לא משהו לא מושך.יותר מידי גדול. לא קונה.
    סגור
  • 2.
    איזה חדשות מדהימות.
    ניר 03/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא נרדמתי כל הלילה.
    סגור
  • 1.
    אז לא יהיה שינוי משמעותי בקיצור (ל"ת)
    אור 03/2022/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור