דיגיטל וטק

מכה לצעירים ברוסיה: זה המשחק הפופולרי שהחרים את המדינה

יצרנית המשחקים העולמית Niantic שאחראית על אחד המשחקים המצליחים והממכרים ביותר בעולם, החליטה להשבית את פעילות המשחק ברוסיה עד לסיום המלחמה
מערכת ice | 
פוקימון (צילום Niantic, unsplash ,pixabay)
Pokemon GO הוא להיט עולמי מאז הושק לראשונה בשנת 2016, וצעירים מכל העולם מכורים אליו ברמה יומיומית. אמש (שבת) התבשרו הצעירים ברוסיה כי לא יוכלו לשחק את המשחק עד אשר תיפסק המלחמה באוקראינה. יצרנית המשחק Niantic הודיעה כי במאמץ להראות את תמיכתה באוקראינה ולתרום לסנקציות ההולכות וגוברות נגד רוסיה, המשחקים שלה אינם זמינים עוד להורדה ברוסיה.
Niantic גם אמרה שאצל מי שקיימים כבר המשחקים שלה ברוסיה, היא תשהה את פעילותם. חוץ מ-Pokemon GO, הודיעה החברה על השבתת משחקים פופולריים כמו Ingress ו-Pikmin Bloom שלא יהיו זמינים ברוסיה. משמעות הדבר לשחקנים ברוסיה היא שהם יפספסו את האירועים הנוכחיים והבאים של המשחק, כמו העונה המתמשכת של Alola שתוסיף את הפוקימונים דור 7 למשחק.
Niantic מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של חברות משחקי וידאו שהשעו את המכירות והפעילות ברוסיה. הרעיון מאחורי המהלכים הללו הוא שעל ידי הגבלת הבידור והמוצרים האחרים שהרוסים יכולים לגשת אליהם, זה עלול לגרום להמונים להפעיל לחץ על הממשלה להפסיק את המלחמה באוקראינה.
מאמצים אלה בשילוב עם הסנקציות הכלכליות הנרחבות יותר נגד רוסיה, השפיעו בצורה הרסנית על כלכלת המדינה. כתוצאה מהסנקציות, הרובל הרוסי צונח בערכו. נותר לראות אם הסנקציות הכלכליות האינטנסיביות נגד רוסיה יביאו לתוצאה הרצויה שתפסיק את המלחמה באוקראינה. בניסיון לנטרל את השפעת החברות הללו שמחרימות את המדינה, ממשלת רוסיה אפשרה למעשה הורדות פיראטיות. פתרון זה עשוי לעבוד עבור משחקי וידאו רבים, אך יהיה יותר מסובך עבור Pokemon GO.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה