דיגיטל וטק

גם WeCheck נפלה קורבן למתחזה: היזהרו מהודעות למשלוח

לא רק שופרסל ורמי לוי, גם החברה מבית יד 2 וישראכרט מודיעה: "קיבלנו פניות מלקוחות שמדווחים על קבלת הודעת SMS מתחזה תחת השם שלנו. בנוסח ההודעה נאמר ללקוחות שישנה חבילה הממתינה למשלוח ומחכה לתשלום עם לינק מצורף, נא לא להכנס ללינק המזויף"
כפיר אדר |  1
האקר אילוסטרציה (צילום unsplash)

אחרי ההודעות שהפיצו האקרים תחת השמות של שופרסל, רמי לוי ובנק הדואר, גם WeCheck הודיעה היום (ראשון) ללקוחותיה כי עליהם להיזהר מהודעות שמקורן לא אצלה ועשויות לפגוע בהם.

בהודעה ללקוחות נמסר: "היי, כאן WeCheck מבית יד 2 וישראכרט. קיבלנו הבוקר מספר פניות מלקוחות שמדווחים על קבלת הודעת SMS מתחזה תחת השם שלנו. בנוסח ההודעה נאמר ללקוחות שישנה חבילה הממתינה למשלוח ומחכה לתשלום עם לינק מצורף".
"אנו רוצים להתריע לכלל לקוחותינו - ההודעה לא יצאה מהמערכות שלנו. נא לא להכנס ללינק המזוייף שנשלח. בנוסף, בשעות האחרונות אנו מתמודדים עם תקלה טכנית במערכת המרכזית שלנו, עד פתרון הבעיה, המוקד הטלפוני שלנו סגור".
לסיום מסרה החברה: "אנו מטפלים בתקלה ומקווים להשיב את המוקד הטלפוני שלנו בהקדם האפשרי. תודה וחג שמח". עד כה, המשטרה טרם עצרה את החשודים בהפצת ההודעות של רשתות הקמעונאות.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תזהרו גם הודעה בדואר ישראל
    יע 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תזהרו מכיביכול דואר ישראל .הנה הודעה שקבלתי משתמש דואר ישראל, החבילה שלך הגיעה לארץ אבל החבילה שלך עצר במכס , אתה צריך לשלם ₪11.03 לשחרר אותה, אתה יכול לשלם מכאן :- https://cutt.ly/5Eav6ue תודה, דואר ישראיל.
    סגור