דיגיטל וטק

הדרך החדשה לשלם: Apple Pay בישראל

שירות התשלומים של אפל זמין מהיום בישראל ללקוחות אמריקן אקספרס בעלי מכשירי iPhone  וApple Watch , יכולים להזין את פרטי הכרטיס ולבצע מהיום תשלומים ללא מגע בצורה מאובטחת ובטוחה. כל הפרטים בפנים.
כפיר אדר |  1
אפל פיי (צילום pixbay)
בשורת תשלומים חדשה בישראל. אמריקן אקספרס דיווחה היום (רביעי) כי לקוחות רלוונטיים שבבעלותם אחד ממכשירי Apple, המחזיקים בכרטיס אמריקן אקספרס, התומכים טכנולוגית בשירות, יוכלו לצרף את הכרטיסים לשירות התשלומים המתקדמים של Apple Pay. 
לקוחות אמריקן אקספרס יוכלו להזין את פרטי כרטיס האשראי שלהם - בשירות Apple Pay באחד ממכשירי Apple, ולאחר מכן יוכלו לעשות שימוש ולשלם בבתי עסק וברכישות אונליין ללא שימוש בכרטיס הפיזי שברשותם. התשלום יוכל להתבצע במגוון בתי העסק שעברו לתשלומים  בתקן EMV המתקדם.
ניתן לבצע רכישות מאובטחות, באמצעות שימוש באפשרויות זיהוי מתקדמות  ופרטי אבטחה מוגברים ב Apple Pay ללא מגע במגוון בתי עסק באמצעות iPhone, iPad וiPhone Watch תומכים.
עידו עלמני מנכ"ל אמריקן אקספרס ישראל מסר: "אמריקן אקספרס גאה להביא לקהל לקוחותיה את הקדמה הטכנולוגית ולהשיק את שירות Apple Pay אשר נכנס זה עתה ארצה. לקוחות אמריקן אקספרס אשר ישתמשו בשירות התשלומים הדיגיטלי ייהנו בתקופת ההשקה מהטבה בלעדית של 10% CASH BACK וצבירת כפל נקודות על כל קניה באמצעות Apple Pay".
עוד הוסיף: "לאחר תקופת ההשקה ימשיכו לצבור נקודות בגין כל רכישה אותן יוכלו להפוך להנחות לטיסות, חופשות ומגוון רחב של הטבות. אנו סבורים שזהו תחילתו של עידן חדש בתחום התשלומים שיטיב את חוויית השימוש בכרטיס אמריקן אקספרס".
ההחזר ניתן לכל רכישה באמצעות הארנק ומוגבל עד לסכום של 100 שקל (עד 1,000 שקל לרכישות). במהלך תקופת ההשקה. כפל נקודות בכרטיסים צוברי נקודות בהתאם לתקנון Membership Rewards. ניתן לצרף את כרטיס אמריקן אקספרס ישירות דרך  Apple Pay או באמצעות אפליקציית אמריקן אקספרס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לכל החברות חוץ מבנק יהב יש תמיכה בזה עכשיט
    עידו 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו פרסומת מגעילה, רק אמריקן אקספרס מוזכרת פה, למרות שאשכרה לכולם יש את זה
    סגור