דיגיטל וטק
תקלה ארצית בפרטנר tv: שיבושים בשידורי הטלוויזיה ואי מענה ללקוחות
לקוחות פרטנר tv נתקעו בלי שידורי טלוויזיה דווקא בזמן הסגר השלישי. לאחר תלונות רבות על תקלות בשידור ואי מענה במוקדם, בחברה הוציאו הודעה כי הם פועלים לתיקון התקלה יחד עם מומחים בינלאומיים
לקוחות רבים של פרטנר tv מדווחים בימים האחרונים על תקלות חוזרות ונשנות בשירותי הטלוויזיה והמתנה ארוכה לשירות הטכני במוקדים. כבר במהלך היום התקבלו תלונות רבות של לקוחות פרטנר על החרפת התקלה, ובחברה הודיעו כי פועלים לחזרת שידורי הטלוויזיה.
על פי עיקרי התלונות: התקלות החלו כבר משבוע שעבר כאשר לקוחות התלוננו על שידורי הטלוויזיה של פרטנר, ועומס במוקדי התמיכה הטכנית ואי מענה ללקוחות.
צילום מסך פייסבוק
הלקוחות זעמו על מה שהם ראו כ-"זלזול" בשירות הלקוחות, והציפו את עמוד הפייסבוק של החברה בתלונות: "לא ייתכן שיש תקלות בשידור. הטלפון של מוקד שרות הלקוחות מתנתק ואני בלי טלוויזיה כבר יותר משעתיים ואין עם מי לדבר. התקלה שלכם מאלצת אותי במשך כל היום להתנתק ולהתחבר. בקיצור תשתית גדולה ושרות מענה קולי לוקה מאוד בחסר!!!!", כתבה אחת מהלקוחות.
אחרת כתבה כי התקלות החלו כבר משבוע שעבר: "ביזיון מהלך מיום רביעי תקלות תקלות תקלות תקלות והיום השיא מהבוקר אין טלוויזיה בסגר, עם ילדים קטנים פשוט חברה פח". עוד כתבה לקוחה אחרת: "למה לא עונים בתמיכה הטכנית? לא יכול להיות שלא ניתן לראות טלוויזיה בכלל!!!".
התקלה הטכנית לא הועברה ללקוחות פרטנר אלא רק לאחר שנשלחו תלונות רבות, ובחברה העלו בדף הפייסבוק שלהם כי "בשעות האחרונות אנחנו פועלים לתיקון תקלה טכנית שמורגשת בשירות פרטנר tv. צוותי ההנדסה והטכנולוגיה של החברה, יחד עם מומחים בינ״ל פועלים בשעה זאת לתקן את התקלה. אנחנו מתנצלים, ונעדכן ברגע שיימצא פתרון".
על פי הדיווחים, התקלה הגיעה בעקבות העומס על שידורי הטלוויזיה עם כניסת הסגר השלישי, כמו גם השימוש המרובה באינטרנט - דבר שהשפיע על איכות השירות של פרטנר tv ועל לקוחות החברה שמספרם מוערך ב-230 אלף מנויים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(40):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
34.טכלפרטנר יש טכנולוגיה מחורבנתקוקו מורדכוביץ 01/2021/13הגב לתגובה זו3 0איפה מצטרפים לתביעה הייצוגית? אני רוצה החזר על שבוע של תקלות. מילא יום-יומיים, אבל זה לקח למהנדסים שלהם כמעט שבוע לפתור את זה. חרפה.סגור
-
PBA102י 01/2021/13הגב לתגובה זו0 0זה עדיין לא נפתר...סגור
-
33.פיצוישרון 01/2021/12הגב לתגובה זו1 0החברה צריכה לפצותאת כל הלקוחות !!!סגור
-
32.לעבור רשת?אלי וקנין 01/2021/12הגב לתגובה זו0 0טיפש מי שעובר לרשת אחרת אין על פרטנר,נו אז ניקלעה לתקלה מה אין תקלות בשאר הרשתות??סגור
-
31.מאוד מרוצה מפרטנר ותקלות קורות, אולי יפצו אותנו (ל"ת)נירה 01/2021/12הגב לתגובה זו1 2סגור
- טען עוד
-
גם אנירות 01/2021/12הגב לתגובה זו0 0מרוצה אבל זה כבר ממש המון זמןסגור
-
30.אין קשר לעומס שידוריםצופה 01/2021/12הגב לתגובה זו0 0באותו הממיר אני צופה בNETFLIX, אין קשר לעומס על האינטרנטסגור
-
עומס על פרטנרגל 01/2021/12הגב לתגובה זו0 0לשרתים של נטפליקס אין בעיה לעמוד בעומס הבקשות - חברה בינלאומית, בכל זאת. לחברה ישראלית קטנה שאינה ערוכה לכך, כן יש בעיה.סגור
-
29.סיום מנוי בפרטנראלברט כהן 01/2021/12הגב לתגובה זו1 2כבר שנתיים שאני סובל.מכל השידורים שלכם.אין יום שאני לא נתקל התקלה.כבר נהייתי טכנאי.למה מה אני עובד אצלכם. עברתי הרבה חברות.אבל שרות כזה גרוע עוד לא נתקלתי.אני כבר לא אוכל לסבול את עוגמת הנפש הזאת על סף ניתוק מכם. אלברט כהן בית חשמונאיסגור
-
28.חרפת "הפרטנרים שלנו"לוי הילי 01/2021/12הגב לתגובה זו0 1עשיתי למעלה מ-40 נסיונות לדבר עם נציג...בכל פעם ניתקו לי בפנים...הטלויזיה שבקה חיים ולא ידעתי את הסיבה...אני לא רק הוראת קבע חודשית , אני לקוחה שמגיע לה מענה , הסבר כבוד ועכשיו גם פיצוי...מעולם לא נתקלתי בשירות מזלזל ופוגעני שכזה...בושי לך חברת פרטנרסגור
-
27.שרות טלויזיה פרטנראיתן טייב 01/2021/12הגב לתגובה זו0 0משבוע שעבר התקלה התגלתה וכשפניתי נאמר לי הם מודעים ומטפלים ואתמול כלל לא ניתן לראות שידורי טלויזיה. התקשרתי מס פעמים עד שהצלחתי לתפוס המתנתי 1.04 שעה וארבע דק עד שהתיאשתי וניתקתי. אני שוקל לעבור לחברה אחרת גם במחיר יקר יותר השרות הוא מעל הכל יפה פרטנר נכשלה כשלון ענק. ומה שמעניין אני לא מקבל מסרון להשיב על טיב השרות שזה רק מראה על חרטה כל הסקרים האלו. ובמיוחד לנקת את מוקדי השרות מלקבל שיחותסגור
-
26.התקלה הגדולה יותר, זלזול בלקוחבנצי 01/2021/12הגב לתגובה זו0 0יום שלם של התקשרות ואין מענה,לא יתכן שכך יתנהלו מול לקוחותסגור
-
25.פרטנראריק 01/2021/12הגב לתגובה זו0 0האם ישראל נמצאת במקפת סייבר אדירה זכור לפני שבועיים שלושה עם חברת החשמל הפסקות מוזרות ברחב יהארץ ובתוכנית יהייה בסדר בגלי צהל העלו אזרחים שהתלוננו והייה מפתיע על התופעה המדאיגה ... ובראיון ברדיו עם בכירים בתחום הם לא שללו את המתקפות הללו והמליצו על שורה של הגנות סייבר ונראה שההגנות לא מספיקות וכמו ביטוח שירביט המדינה חייבת לשנות כוון בדיוק כמו הקורונה זו מלחמה לאומית עם נזקים עצומים ולא הזמן הם הצליחו לחדור למקומות רגישים ביותר וכל זה פורסם הגנות הסייבר של ישראל חייבים לעבור שינויים קיצוניםביותר להגנה טוטלית לכל ישראלסגור
-
24.נכון לשעה 6:40 בבוקר כבר לא רואים כלום !אזרח ותיק 01/2021/12הגב לתגובה זו0 0מפיע הודעה שהפעילות נעצרה. מענין אם מנכ"ל פרטנר יזכה את הלקוחות או שיעדיף להתפטרסגור
-
23.דווקא היו בסדר בשנתיים האחרונות אבל נפלו בגדול!אורן 01/2021/12הגב לתגובה זו0 0היו בסדר בשנתיים האחרונות ומבחינה טכנית עלו על המתחרות. מה שקרה הפעם מיום רביעי שעבר בלתי נסלח. דר"א גם כרגענאין להם שום צפי לפתרון הבעיה. נראה שאפשר לחשוב על עזיבה.סגור
-
22.פרטנר ז"למזל 01/2021/12הגב לתגובה זו0 0נתק חסימת חשבון מהיום זלזול אין אבא ואמא ירדו למחתרת בושהסגור
-
21.הייתה כבר תביעה יצוגית לפרטנר מה קיבלנו?שלומי 01/2021/12הגב לתגובה זו0 0הייתה כבר תביעה לפני כמה חודשים וחייבו את פרטנר לתת אפשרות לאיזה 40 מגה גלישה בחודש למשך שלושה חודשים מתנה איזה משהו מטומטם שאף אחד לא צריך.. זה תביעה זה ?סגור
-
20.גול עצמישלמה 01/2021/11הגב לתגובה זו0 0מה הפרטנר לא מגלה את העובדה שהם גרמו לתקלה,בנסיון להכניס עידכון למערכת. הם שכחו את הכלל הבסיסי:אם זה לא מקולקל אל תנסה לתקן. ביידיש יש ביטוי-טפשים צומחים גם בלי גשם.ביידיש זה נשמע יותר טוב.מה שקרה שהם עשו סגר בתוך סגר רק בריאותסגור
-
19.ביקורתרותי 01/2021/11הגב לתגובה זו0 0עו'ד לא ניתקלתי אים חברה זבל כזאת כול שני וחמישי ניתוק שום הענות ללקוחות חוסר התחשבות טוטלית בושה שאתם קיימים בושה לחברה הישראלית המתקדמת תיתביישו להשאיר אנשים בסדר בלי טלויזיה. אנשים יקרים תיתרחקו מהחברה הזאת שלא תעזו להיתחבר אליה כישלון מוחץ והדבר הכי טוב להתנתק מהם ושעה אחת קודם זבל חברה וזבל עובדיםסגור
-
18.בושהיוסקה 01/2021/11הגב לתגובה זו0 0עובר לסלקום מחר בפחות כסף.סגור
-
17.נתקו אותי דחוףמייקה 01/2021/11הגב לתגובה זו0 0בושה. אני מתגעעת להוטסגור
-
16.בושהאיתן 01/2021/11הגב לתגובה זו6 0מתקשר לשירות לקוחות ואין מענה כמה אפשר לנסות זהוו חלאססססס בושה בושהסגור
-
15.תקלה מיום רביעי שעברשנית 01/2021/11הגב לתגובה זו4 0התחברתי לפרטנר לפני כחודש וחצי ואין סוף לתקלות שלהם.. כבר כשבוע שאני לא יכולה לצפות בטלויזיה בצורה נורמלית.. העיקר הם ממשיכים לגבות כסף על שירות שהם לא מצליחים לספקסגור
-
14.תביעה ייצוגיתדלית 01/2021/11הגב לתגובה זו9 0חובה להתארגן לתביעה ייצוגית הגישה המזלזלת שניתקו את קווי הטלפון ואין מענה חייבת לשאת ענישה ביזיוןסגור
-
מצטרפתליאת 01/2021/12הגב לתגובה זו0 0להתפוצץ מהם. דווקא בסגר כשזה הדבר היחיד שעוד נשאר לצפות קצת בטלויזיה במיוחד למי שחי לבד , קצת קולות בבדידות הקשה הזאת וגם זה אין. לגמרי תביעה ייצוגיתסגור
-
13.תקלהורדה 01/2021/11הגב לתגובה זו1 1צריך להגיש תביעה ייצוגית. מיום רביעי אין טלויזיהסגור
-
12.לא אמתשרות גרוע 01/2021/11הגב לתגובה זו2 0הסגר התחיל ביום שישי, והתקלה החלה ביום חמישי. תפסיקו לחפש תרוצים ולהאשים שהתקלה נגרמה " בעקבות העומס על שידורי הטלוויזיה עם כניסת הסגר השלישי"סגור
-
11.חברה פח!!אורן 01/2021/11הגב לתגובה זו0 1בושה וחרפה של חברה, מקווה שתהיה תביעה יצוגית! עובר ליס!סגור
-
10.אני מתנתק חברה גרועה (ל"ת)יוסי 01/2021/11הגב לתגובה זו6 0סגור
-
9.פרטנר יוקעזרי 01/2021/11הגב לתגובה זו0 0לא מספיק התקלות ..גם נתקו טלפונים בושה...מתנתק לכו לעזאזלסגור
-
8.חברתי בחמישינפלתי 01/2021/11הגב לתגובה זו0 0היום טפלו באינטרנט.טענו שהוא מקור התקלות.חוצפניםסגור
-
7.בושה וחרפהשמיל 01/2021/11הגב לתגובה זו3 0גם החיבור לצרלטון מתעקב...במשה ומתן.....סגור
-
6.נגמר הסיפור איתםמשה 01/2021/11הגב לתגובה זו1 0על פשלה משלמים.והפעם במזומן!!!!!!סגור
-
5.הפעם הגזימו לגמרידני 01/2021/11הגב לתגובה זו0 0מה זה הבדיחה הזאת תקלה מספרים זיוני שכלסגור
-
4.פרטנרמוטי 01/2021/11הגב לתגובה זו1 0גועל נפשסגור
-
3.קרית מלאכיאוחיון 01/2021/11הגב לתגובה זו0 1מ7 בבוקר עד עכשו שגיעה 409 הזויי ,,שעתיים על הקו לא עונים ,, אחלה שרות הפרנטריםסגור
-
2.2021 ותקלות של שנות 50/60 בושה!אבנר 01/2021/11הגב לתגובה זו5 1הילדים באטרף של הסגר!!אינטרנט אין,טלוויזיה פארש,הכלב של השכן נובח בלי הפסקה,והשכנה המטורללת מעלי צועדת כמו פיל מיוחם ומרעידה את כל הבית!!!,,,סגור
-
תקלהרחל 01/2021/11הגב לתגובה זו2 0צריך עזיבה קולקטיביתסגור
-
1.העיקר לצרף עוד לקוחות כשתשתית אין. (ל"ת)מאיר 01/2021/11הגב לתגובה זו9 1סגור
-
בושה וחרפה לפרטנר (ל"ת)רות פז 01/2021/11הגב לתגובה זו5 0סגור