דיגיטל וטק

אפל נפרדת מבכיר נוסף: מה קורה בצמרת החברה?

בתוך שבוע אחד בלבד, אפל נפרדת משני בכירים בצמרת הניהולית. לאחר פרישת מנהל חנות האפליקציות, גם מנהל הכספים הראשי, לוקה מאסטרי, מודיע על עזיבתו. האם מדובר בשינוי מגמה או בחילופים צפויים? כל הפרטים על השינויים הדרמטיים
רפאל בן זקרי |  1
אפל דמות (צילום Shutterstock)
לאחר הפרישה של מנהל חנות האפליקציות, גם מנהל הכספים הראשי של אפל, לוקה מאסטרי, יפרוש מתפקידו בתחילת השנה הבאה, כך הודיעה החברה. מאסטרי, שהצטרף לאפל בשנת 2013 לאחר שכיהן כמנהל הכספים של Xerox, יישאר בחברה בתפקיד ראש צוות השירותים הארגוניים, ויוביל תחומים כמו מערכות מידע וטכנולוגיה, אבטחת מידע, וניהול נדל"ן ופיתוח.
מאסטרי, שהחליף את פיטר אופנהיימר בתפקיד מנהל הכספים שנה בלבד לאחר הצטרפותו לאפל, היה אחראי על הגדלת ההכנסות השנתיות של החברה מ-183 מיליארד דולר בשנת 2014 ל-383 מיליארד דולר בשנה שעברה. בנוסף, מאסטרי הוביל את תוכנית הרכישה מחדש של מניות החברה, אשר הורחבה ל-90 מיליארד דולר, ולאחר מכן ל-110 מיליארד דולר השנה, ושבר את השיא של אפל בסך 100 מיליארד דולר.
מנהל הכספים הבא של אפל יהיה קוון פארק, סגן נשיא לתכנון וניתוח פיננסי באפל, שהצטרף לחברה לפני 11 שנים. לפני כן, פארק שירת בתפקידים בכירים בחברות Thomson Reuters ו-General Motors.
מנכ"ל אפל, טים קוק, שיבח את מאסטרי על תרומתו המכרעת לשיפור הביצועים הפיננסיים של החברה ואמר כי "לוקה היה שותף יוצא דופן בניהול אפל לטווח הארוך. הוא היה מרכזי בשיפור ובהנהגת ביצועי החברה הפיננסיים, תוך עיסוק פעיל עם בעלי המניות והקפדה על משמעת פיננסית בכל חלקי אפל."
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא צריך לקרות כלום!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים לא מבינים שיש כאלה שמיצו את כל מה שהם רצו בעבודה ואם אין אתגרים חדשים או העלאה בשכר,אז העובד ימשיך הלאה ואם העובד מקושר בחברה,אז בסבירות גבוהה שגם חבריו ירגישו ככה ולכן ייעזבו מקום עבודה בקבוצות,אם 1 יגיד לחבריו שמצא עבודה עם אתגרים ומשכורת עם תנאים,שגם אחרים יעזבו!!!!
    סגור