דיגיטל וטק

היצרנית של נוקיה משנה כיוון: זה המהלך החדש של HMD

HMD הפינית, החברה שמאחורי נוקיה, מתכוננת להשיק סמארטפון ביניים בעיצוב שמזכיר את סדרת Lumia הקלאסית של נוקיה. עם מפרט הכולל מצלמת סלפי של 50MP, המכשיר צפוי להגיע לשוק בסוף השנה במחיר תחרותי,זה מה שמסמן את תחילת העצמאות של החברה?
רפאל בן זקרי | 
HMD Hyper (צילום smashx_60)
מאז שרכשה ב-2016 את הזכויות לשימוש בשם נוקיה ממיקרוסופט, HMD הפינית משווקת ומייצרת טלפונים חכמים ומכשירי טלפון פשוטים תחת המותג נוקיה. עם זאת, השנה, החברה החלה להתרחק בהדרגה מהמותג נוקיה ולהתמקד בפיתוח מוצרים תחת המותג שלה עצמה.
אחד המוצרים הראשונים שצפויים לצאת תחת המותג החדש הוא הסמארטפון HMD Hyper, אשר ממוקם בטווח הביניים ומציג עיצוב שמזכיר את סדרת Lumia הקלאסית של נוקיה. לפי מידע שדלף מוקדם יותר, המכשיר צפוי להגיע לשוק עד סוף השנה. מבחינת עיצוב, ה-Hyper מזכיר מאוד את ה-HMD Skyline, שנראה דומה לסדרת Lumia המוכרת של נוקיה מהעבר. עם זאת, מדובר במכשיר פחות עוצמתי לעומת ה-Skyline, והוא מגיע עם שבב Snapdragon 6 Gen 1, לעומת ה-Snapdragon 7s Gen 2 שנמצא ב-Skyline.
ה-HMD Hyper צפוי לכלול זיכרון RAM של 8GB ואחסון פנימי של 256GB עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס microSD. הסוללה במכשיר תגיע בקיבולת 4,700mAh ותומכת בטעינה חוטית של 33W. המכשיר מצויד במערך צילום משולש הכולל חיישנים של 50MP, 13MP, ו-8MP, לצד מצלמת סלפי של 50MP שממוקמת בתוך חור במסך.
למרות שאין פרטים מלאים על גודל המסך, ידוע שהוא יהיה מסוג OLED עם רזולוציית FHD+ וקצב רענון של 120Hz. מחירו של ה-Hyper צפוי להיות נמוך מזה של ה-HMD Skyline, שנמכר כיום במחיר של כ-500 דולר או 550 אירו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה