דיגיטל וטק

גוגל בבשורה אדירה למיליארדי משתמשים: זה העדכון החדש שתקבלו

 Google Cloud תציע למשתמשים חדשנות שתומכת במסע הנתונים לבינה מלאכותית, כדי להגיע ללקוחות חדשים, לייעל תהליכים פנימיים, לחלץ תובנות חשובות, לאמן צוותים ועוד הרבה יותר
מערכת ice | 
גוגל (צילום shutterstock)
Google Cloud מכריזה על עדכונים שיתווספו לפורטפוליו המוצרים שלה בתחומי ניתוח נתונים ומסדי נתונים. באמצעות חיזוק נוסף של סט הכלים הטכנולוגי שלה, Google Cloud תציע למשתמשים חדשנות שתומכת במסע הנתונים לבינה מלאכותית, כדי להגיע ללקוחות חדשים, לייעל תהליכים פנימיים, לחלץ תובנות חשובות, לאמן צוותים ועוד הרבה יותר.
Spanner Graph: הרחבת יכולות המולטי-מודל של Spanner כך שיכלול עיבוד גרפים בקנה מידה בלתי מוגבל למעשה. עם יכולות Spanner Graph, לקוחות יכולים כעת להאיץ יישומי בינה מלאכותית עם גרפים מבוססי ידע ו-RAG מבוסס גרף.

חיפוש טקסט מלא וחיפוש approximate neighbor vector ב-Spanner:  חיפוש טקסט מלא מבוסס על עשרות שנים של מומחיות של Google בחיפוש ומספק חיפוש טקסט בקנה מידה גבוה ויכולת חיפוש מתקדמת. חיפוש approximate neighbor vector מבוסס על אלגוריתם החיפוש החדשני ScaNN של Google Cloud, ולקוחות יכולים כעת לאנדקס ולעבד הטמעות וקטור לחיפוש סמנטי המונע על ידי בינה מלאכותית.
מהדורות Spanner: זמין כעת במהדורות Standard, Enterprise ו-Enterprise Plus, ומספק גמישות ושקיפות עלויות רבה יותר ל-Spanner. Bigtable distributed counters: אנחנו מקלים עוד יותר על בניית יישומים בקנה מידה גדול עם אנליטיקה מוטבעת בזמן אמת באמצעות מונים מפוזרים ב-Bigtable.
תמיכה ב-SQL עבור Bigtable: מפתחים יכולים לנצל את כישורי ה-SQL הקיימים שלהם לשאילת נתוני Bigtable תוך שמירה על גמישות מודל הנתונים. זהו השינוי הגדול ביותר ב-Bigtable מאז השקתו לפני יותר מ-20 שנה.
מהדורת Enterprise Plus עבור Cloud SQL for SQL Server: מהדורת Enterprise Plus של Cloud SQL for SQL Server מספקת שיפור של עד פי 4 בביצועי קריאה בהשוואה למהדורת Enterprise.
Gemini בעדכוני Looker: יכולות חדשות לסיוע בנוסחאות המופעלות על ידי בינה מלאכותית ויצירת שקופיות זמינות בתצוגה מקדימה, המספקות דרכים חדשות עבור לקוחות לעבוד עם נתונים עסקיים ולהשיג תובנות במהירות. פלטפורמת נתונים מאוחדת עם BigQuery: מאפשרת כעת ללקוחות לנתח נתונים מובנים, לא מובנים ופתוחים בצורה חלקה באמצעות SQL, Spark ואינטגרציות Vertex AI.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה