דיגיטל וטק

רדוור חתמה על הסכם עם קשת: תגן על אתר מאקו ו-N12

חברת רדוור, המעניקה פתרונות אבטחה דיגיטלית, חתמה על הסכם עם מאקו, ותספק הגנה לחבילת היישומים של קשת דיגיטל. החברה פועלת בגישה ייחודית העוקבת אחר התנהגות משתמשים. "כשאתה תחת מתקפה, זיהוי מדויק של ההתקפה ובניית הגנה חייבים לקרות באופן מידי" 
מערכת ice | 
האקר-אילוסטרציה (צילום אילוסטרציה AI)
קבוצת קשת דיגיטל חתמה על הסכם עם חברת רדוור המספקת הגנת סייבר, כך פרסמה חברת רדוור היום (שלישי) בהודעה לתקשורת. חברת רדוור תספק הגנה ליישומיי מאקו, N12 ו-12+. חברת רדוור יוצרת חתימות אישיות תוך כדי תנועה, דבר המקשה על מתקפה ומסייע בזיהוי שלה, מבלי להפריע לגולשים לגיטימיים. 
אחד מהאיומים מפניהם תסייע החברה להימנע הן מתקפות DDOS, במיוחד גל של מתקפות מסוג זה הנעשות תוך כדי חמיקה מזיהוי. התקפות DDOS, הנקראות גם מתקפות מניעת גישה, הן מתקפות שנועדו להפיל אתרים ושירותים באמצעות יצירת עומס יתר על השרתים. חברת רדוור משתמשת בגישה ייחודית הבוחנת התנהגות על מנת לזהות תנועות חריגות. השירות של חברת רדוור מסייע בזיהוי וניהול מתקפות וכן זיהוי בוטים החודרים למערכת. 
 
"כשאתה תחת מתקפה, זיהוי מדויק של ההתקפה ובניית הגנה מפניה חייבים לקרות במיידי. רדוור יוצרת חתימות מותאמות אישית תוך כדי תנועה ומתאימה אותן באופן אוטומטי כדי לנטרל התקפות מתפתחות מבלי להפריע לתעבורה לגיטימית", מסר אלעד בובליל, מנהל מערך ה-IT והאבטחה במאקו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה