דיגיטל וטק

זום חוגגת הישג אדיר: הפרס היוקרתי שבו זכתה חברת התוכנה נחשף

Zoom נבחרה לרשימה היוקרתית של חברת "פסט" של החברות החדשניות ביותר בעולם לשנת 2024. מנהלת מוצר ראשית ב-Zoom: "ההכרה מאשרת עוד יותר את המשימה והמסירות שלנו לספק ללקוחותינו בחירה ופלטפורמת שיתוף פעולה פתוחה ואיכותית"

מערכת ice | 
אריק יואן מנכ"ל זום (צילום זום)
חברת התוכנה Zoom לניהול ישיבות והרצאות מרחוק באמצעות ועידות וידאו, חוגגת הישג משמעותי לאחר שזו נבחרה לרשימה היוקרתית של Fast Company של החברות החדשניות ביותר בעולם לשנת 2024.
 השנה, רשימת החברות החדשניות התאפיינה במגוון עסקים אשר משפיעים על התעשייה והתרבות על ידי החדשנות שלהם. סמיטה האשים, אשר משמשת כמנהלת מוצר ראשית ב-Zoom, ציינה כי "ב-Zoom, אנו ממשיכים לחדש במהירות, ומחזקים את המחויבות שלנו להציע פלטפורמת שיתוף פעולה מונעת בינה מלאכותית המספקת חיבור אנושי בלתי מוגבל, שמדמיינת מחדש עבודת צוות, ומחזקת את הקשרים עם הלקוחות".
עוד הוסיפה מנהלת המוצר הראשית בחברת התוכנה כי ההכרה מצידה של Fast Company הינה משמעותית לזום: "ההכרה מאשרת עוד יותר את המשימה והמסירות שלנו לספק ללקוחותינו בחירה ופלטפורמת שיתוף פעולה פתוחה ואיכותית מופעלת בינה מלאכותית שפשוט עובדת".
כזכור, במהלך השנה החולפת, השיקה חברת התוכנה את הפיתוח החשש הנקרא AI Companion. מדובר בסייען מבוסס בינה מלאכותית שנועד להעצים שיתופי פעולה ולאפשר לשחרר את הפוטנציאל של המשתמשים ברחבי פלטפורמת Zoom על ידי אספקת מידע קריטי, מיכון של משימות שגרתיות, וסיוע למשתמשים להישאר מעודכנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה