דיגיטל וטק

שיתוף פעולה חדש בפורמולה 1: מה הקשר בין הגנת סייבר למרוצים?

אחד הדברים החשובים ביותר כיום בעולם מרוצי המכוניות הוא מידע, החל ממידע טכני על המכונית ועד מידע ארגוני שיכול להיות חשוף לניסיונות תקיפה וגניבה. שיתוף פעולה חדש בין ארמקו לקבוצת אסטון מרטין הוא אחד מהמעניינים ביותר לקראת פתיחת העונה
מערכת ice | 
הגנת רכב סייבר (צילום יחצ)
קבוצת הפורמולה 1 שהיא הקטגוריה הבכירה והיוקרתית בעולם מרוצי המכוניות, אסטון מרטין ארמקו, הודיעה היום (שלישי) כי היא מרחיבה את שיתוף הפעולה עם חברת SentinelOne.
ההודעה מגיעה לאחר שבשנת 2021 שבה הקבוצה לסבב הפורמולה והכריזה על SentinelOne כשותפתה הרשמית להגנה בסייבר, בהודעה נאמר כי נחתם הסכם רב שנתי שמציב את SentinelOne בליבת המאמץ של הקבוצה להגביר את הבטיחות, הביטחון וההצלחה של דגמי ה-AMR.  
כידוע, איסוף המידע הוא חלק משמעותי ובלתי נפרד מקבוצות הפורמולה אחת משלל סיבות, החל מכמות המידע העצום שמספקים חיישני המכונית, שנחשבת למתקדמת בעולם, ועד החשש מריגול עסקי בנוגע למידע שלעתים יכול להיות שווה סכומי כסף אדירים ולו יכולת להשפיע במידה רבה על הצלחת החברה והקבוצה.
 
גם אסטון מרטין ארמקו לוקחת את העניים האלו ברצינות, ולדברי הקבוצה היא "מטפלת במידע בתשתית רחבה ומורכבת. כדי להתמיד בתחרות, הדאטה בכללותו חייב להיות מאובטח ברמה הגבוהה ביותר ולשם כך, כשותפת הסייבר הרשמית, SentinelOne מספקת לקבוצה פתרונות הגנה מבוססי AI אשר מאפשרים לה לראות את מה שמעבר – ולפעול בהתאם לדאטה להגנה על כל תחנת קצה, רכיב IoT וסביבת ענן עם מודיעין וקצבים שאין כמותם".     
קלייר לנסלי, מנהלת מערכות מידע בקבוצת אסטון מרטין ארמקו אמרה: "SentinelOne היא שותפה נפלאה, ואנחנו נרגשים להרחיב את היחסים. עברייני סייבר נעים כיום במהירות, אבל עם SentinelOne כשותפת הסייבר הרשמית, אנחנו יכולים לנוע מהר יותר כדי להגן על עצמנו מפני האיומים. SentinelOne מספקת לנו פלטפורמה רבת עוצמה שהיא לא פחות מגיים צ'יינג'ר. כך, הקבוצה מותחת את גבולות האפשר בביצועים, כשהיא יודעת שהיא מוגנת על ידי הפתרונות המתקדמים ביותר שקיימים".
 
סאלי ג'ניקס, סמנכ"לית השיווק ב-SentinelOne אמרה: "אנחנו שמחים לחבר יחד שני מותגי על ובטוחים שהשותפות הזאת תהיה מוצלחת. הבינה המלאכותית פתחה את דלתות הארגון בפני סוגים חדשים ובעלי תחכום גובר של איומים, ועברייני סייבר מנצלים יכולות AI כדי להוציא לפועל מתקפות במהירות חסרת תקדים. כשותפי הסייבר הרשמיים, נוכל להציב את הקבוצה בעמדת הזינוק הטובה ביותר ולהביא את ההגנות שלה לפסגות חדשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה