הטיפ היומי

מהו מסחר חברתי בשוק ההון? – פרק 5: שבוע מסחר עצמאי בשוק ההון

כולנו לוטשים עיניים אל המשקיעים הגדולים, אלו שיודעים כיצד להשקיע ואיפה לשים את הכסף כדי להרוויח תשואה נאה. האם יש דרך שבה נוכל לעקוב אחר תיק השעות של משקיע בכיר באופן אוטומטי? דוד שם טוב, סמנכ"ל אינטראקטיב ישראל, מפזר את הערפל

מסחר חברתי הוא מסוג הפלטפורמות פורצות הדרך שמאפשרות לכולנו להיכנס באופן בטוח יותר לשוק ההון. האפשרות שלנו לבחור באופן שהכי מתאים עבורנו את מנהל ההשקעות שנרצה לעקוב אחריו ואת הצורה שבה נרצה לעקוב אחריו, כמו גם זמן העקיבה.

"אנחנו לא מעבירים את הכספים לשום מקום ולאף אחד. אלא נותנים אפשרות עקיבה לאותו מנהל תיק שרוצים לעקוב אחריו", מספר דוד שם טוב, סמנכ"ל אינטראקטיב ישראל.

לפרקים נוספים במסגרת טיפ היומי – שבוע מסחר עצמאי בשוק ההון, לחצו כאן
 
קבוצת אינטראקטיב ישראל מציעה סוגים שונים של השקעות, יעוץ, ניהול תיקים ועוד באמצעות כלים פיננסים מגוונים, ביניהם מניות, אופציות, חוזים עתידיים, כתבי אופציות, אג"ח, אופציות חוזים, חוזה מניה בודדת, תעודות סל, מוצרים מובנים, קרנות נאמנות ועוד. כל סוגי ההשקעות והמסחר מערבים סיכון להון המושקע, לרבות אלה המוצעים על ידי קבוצת אינטראקטיב ישראל, ולכן הם דורשים מיומנות ידע, הבנת הסיכונים ואינם מתאימים לכל אדם. 
 
לפני קבלת החלטה על השקעה או מסחר ספקולטיבי עליך לקחת בחשבון את מטרות ההשקעות ו/או המסחר, רמת הניסיון שלך ויכולת לספוג הפסדים כתוצאה מכך. בנוסף. עליך לקחת בחשבון שביצועים קודמים אינם יכולים להוות מדד על ביצועים עתידיים.