תרבות ופנאי

הלם בתעשייה: השחקן האהוב תקף את שדרן הרדיו - ונעצר

ג'ייקוב אלרודי, אשר ידוע בזכות הסדרה "אופוריה", נעצר לאחרונה באוסטרליה לאחר שנחשד בתקיפה של שדרן הרדיו ג'ושוע פוקס. על פי עדותו של השדרן, הוא ביקש ממנו מי אמבט (כאזכור לסצנה ויראלית), אך אלרודי פחות התחבר לבקשה - ותקף אותו
מערכת ice | 
שוטרת (צילום shutterstock)
ג'ייקוב אלרודי, אחד השחקנים המצליחים בתעשייה אשר ידוע בזכות תפקידו בסדרה "אופוריה", נעצר לאחרונה לאחר ששדרן הרדיו האוסטרלי ג'ושוע פוקס התלונן כי הותקף על ידו.
כפי שדווח לראשונה ע"י ה-Daily Telegraph של אוסטרליה, אלרודי שהה במלון בסידני כאשר השדרן ניגש אליה בבקשה מעט מוזרה, ושאל אם הוא יכול לקבל מעט ממי האמבט שלו עבור שותפתו לשידורים ברדיו. מטרת השאלה היא למעשה רפרנס לסצנה האייקונית מ"סולטרבן", אך נראה כי השחקן לא ממש הבין את הבדיחה ודרש להפסיק את הצילומים. מאחר ופוקס לא נענה לבקשה, הסיטואציה החלה להחריף.
"סירבתי למחוק את ההקלטה משום שהרגשתי לא בנוח. אבל הוא התהפך לגמרי, דחף אותי אל הקיר והידיים שלו היה על הגרון שלי", אמר השדרן לתקשורת. מכאן החלו שוטרים בחקירה ביחס למקרה האלימות, וכתבו בהצהרה כי: "למשטרה נמסר שבסביבות השעה 15:30, ביום שבת ה-3 בפברואר 2024, גבר בן 32 הותקף על ידי גבר בן 26. האיש לא נפגע".
חשוב לציין כי אלרודי נמצא בשיא הקריירה שלו, כאשר הוא הצליח לגרוף ביקורות מצוינות מהמבקרים על הופעותיו האחרונות. לא ברור האם המקרה ישפיע על הקריירה שלו בטווח הקרוב – אך נראה כי בינתיים הוא ממשיך את עסקיו כרגיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה