תרבות ופנאי

כוכבת האח הגדול חושפת: "הייתן מספרות לחברה שבעלה בוגד בה?"

נופר מור שיתפה באינסטגרם סיפור שהיא מחזיקה בבטן כבר תקופה, בקשר לאישה אשר נבגדת על ידי בעלה, ככל הנראה ללא ידיעתה. היא שאלה את הגולשים כמה שאלות בנושא, אך אלו מיד ניסו להסיק באיזו חברה מדובר. "איבדתם את השפיות", תקפה
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13, unsplash)
כוכבת האח הגדול, נופר מור, שיתפה לאחרונה בחשבון האינסטגרם שלה סיפור על אישה אשר נבגדת על ידי בעלה – וככל הנראה אינה מודעת לכך. הגולשים מיד ניסו להבין על מי מדובר, ומור בתגובה ניסתה להרגיע את הרוחות.
"הייתן מספרות לחברה שבעלה בוגד בה? או שהיא בעצם יודעת וממשיכה כרגיל?", שאלה מור את הגולשים. "אולי נוח לה במקום שלה... אז מי את שתיכנסי בין בני זוג?, הבהירה. כמו כן היא המשיכה לשאול את הגולשים שאלות רבות: "ילדים זאת סיבה להישאר גם אם הגבר חרא? כסף זאת סיבה להישאר גם אם את כבר אדון לעצמך, מרוויחה ומתקיימת בזכות עצמך בכבוד? יש לי את התשובות לכל שאלה ששאלתי, זה מתוך סקרנות".
כוכבת האח בהחלט זעמה על הניסיונות החוזרים והנשנים של הגולשים להבין מיהי הנבגדת, ומור תקפה ואמרה: "טוב טוב, אני לא אוהבת את הדברים האלה. מה אתם מסיקים מסקנות? מדובר במישהי כלל לא מוכרת". עוד היא הדגישה: "בסך הכל הצפתי שאלה שמאוד מעניינת אותי. אתם איבדתם שפיות לגמרי. מספיק עם הספקולציות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה