תרבות ופנאי

רוצים להרוויח 3,000 שקל? זה הארגון המיוחד שמעניק כסף לשדכנים

ארגון "באים בטוב" מוביל את מיזם השידוכים "3000 סיבות למה לשדך", מעניק 3,000 שקל לאלו שיצליחו לשדך רווקים במגזר הדתי-לאומי. מנכ"לית ארגון "באים בטוב" שירה מס: "נועד לגרום לכולנו לצאת מאזור הנוחות ולנסות לשדך"

מערכת ice | 
זוגיות-אילוסטרציה (צילום pixabay)
מלחמת "חרבות ברזל" הביאה עמה השלכות רבות על מדינת ישראל בכלל ועל אזרחי ישראל בפרט. לצד הגעגועים והדאגה שחוות בנות הזוג של משרתי המילואים בימים מורכבים אלו, הרווקים והרווקות בישראל מתמודדים גם הם עם קושי לא פשוט, הבדידות.

על פי אתר "ישראל היום", בין הארגונים והגופים אשר מסייעים לרווקים במציאת אהבה בימים אלו, הוא ארגון "באים בטוב". הארגון שפועל בציבור הדתי-לאומי, החליט לקחת את בעיית הרווקים תחת פיקודו ובמסגרת המיזם החדש שהוא מוביל הנקרא "3000 סיבות למה לשדך", האנשים שיצליחו לשדך בין רווקים במגזר, יזכו בסכום של 3,000 שקל. על פי ארגון "באים בטוב", הסכום ישולם למשודכים בעזרת תרומות.
אותו מיזם חדש, נועד לעודד את הציבור הישראלי להירתם עבור הרווקים והרווקות בישראל ולסייע להם להיפטר מהבדידות הנוראה. רעיון המיזם נולד בהשראת הממצא המפתיע שעלה במחקר שערך הארגון. על פי הממצאים, נמצא כי 60% מהציבור הדתי-לאומי היה פועל לשידוך רווקים במגזר, במידה והיו משלמים לו.
מנכ"לית ארגון "באים בטוב" שירה מס, סיפרה על מיזם השידוכים המיוחד: "המיזם הזה לימי המלחמה נועד לגרום לכולנו לצאת מאזור הנוחות ולנסות לשדך. לפעמים זו הודעת ווטסאפ קטנה כשיושבים על הספה בסלון, או מילה שזורקים לחבר מהעבודה. וזה באמת יכול להביא עוד זוג אל מתחת לחופה. זה בידיים שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה