תרבות ופנאי

אלה לי להב משתפת: "אני בעיקר לא זזה מהמיטה" | צפו

הזמרת אלה לי להב חשפה בפני עוקביה כי היא מתמודדת עם מצב רוח ירוד עקב המצב הביטחוני המורכב: "בתקופה האחרונה אני בעיקר לא זזה מהמיטה, אבל אז היה לי חשק לעשות משהו קטן בשבילי"
מערכת ice | 
אלה לי להב (צילום אינסטגרם/ אלה לי להב)
כוכבת "רוקדים עם כוכבים" והזמרת אלה לי להב, שיתפה אתמול (חמישי) סטורי בחשבון האינסטגרם שלה בו היא מתפנקת במספרה ולצד זאת חשפה על הקשיים שעמם מתמודדת התקופה האחרונה: "אני בעיקר לא זזה מהמיטה".

אתמול (חמישי), חשפה הזמרת כי היא מתמודדת עם ירידה משמעותית במצב הרוח עקב המצב הביטחוני המורכב. "בתקופה האחרונה אני בעיקר לא זזה מהמיטה, אבל אז היה לי חשק לעשות משהו קטן בשבילי", סיפרה להב. 
כבר בחודש דצמבר האחרון, סיפרה להב כי החליטה להיעלם מהרשתות החברתיות בשל המלחמה הנוכחית שהשפיעה משמעותית על מצבה הנפשי: "אני מאוד מנותקת מהאינסטגרם בזמן האחרון ורציתי לשתף שמאוד קשה לי להתמודד".
עוד הוסיפה הזמרת, כי היא מתקשה לעכל את המציאות שאליה נקלעה המדינה: "אני לא כל כך מוצאת את עצמי. באמת קשה לי עם הכל, ואני לא מצליחה להכיל. ‏אז פשוט התנתקתי לתקופה ארוכה ‏גם הרשתות וגם מאנשים ‏הסתגרתי בחדר ונזכרתי שמותר לי להתפרק״.

כידוע, הזמרת אלה לי להב התפרסמה בעונה השביעית של תוכנית המוסיקה "הכוכב הבא לאירווזיון". בשנת 2023, השתתפה להב בתוכנית הריאלטי "רוקדים עם כוכבים" והודחה בהדחה הארבע עשרה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה