תרבות ופנאי

פסטיגל 2023 מבוטל סופית: ההפקה בהחלטה דרמטית

בהפקת בפסטיגל מודיעים באופן רשמי: ״סינג פסטיגל ידחה בשנה״. מפיקי המופע החליטו שהמופע המתוכנן, ייערך בחנוכה של 2024, בעוד כשנה, כך שלא יהיה קונספט חדש או משתתפים חדשים, אלא יעברו כל אלו שהיו אמורים לככב בחנוכה האחרון
מערכת ice | 
מופעי חנוכה מבוטלים (צילום shutterstock, יוטיוב/ פסטיגל)
חדשות רעות להורים, לא בחנוכה וכעת גם לא בפסח 2024 ייערך הפסטיגל. מלחמת 'חרבות ברזל' רחוקה מלהסתיים ועד אז, הפקת הפסטיגל שחשבה על חזרה לתכנית המקורית והכנות לקראת עליית המופע בעוד שלושה חודשים, מבטלת אותו סופית.
מתברר כי בהפקת בפסטיגל מודיעים באופן רשמי: ״סינג פסטיגל ידחה בשנה״. מפיקי המופע החליטו שהמופע המתוכנן, ייערך בחנוכה של 2024, בעוד כשנה, כך שלא יהיה קונספט חדש או משתתפים חדשים, אלא יעברו אלו שאמורים לככב בחנוכה האחרון.
״אנו רוצים לחזק בשעה זו את ילדי וילדות ישראל ומקווים שניפגש בהקדם בימים טובים ומוארים יותר. בתפילה לשלום הלוחמים, החזרת החטופים, ולניצחון הרוח הישראלית״, נמסר בהודעה הרשמית של ההפקה.
במופע השנה היו אמורים לככב, בין היתר, נועה קירל, יהודה לוי, אנה זק, יעל שלביה, הראל סקעת, אוראל צברי וכוכבים נוספים בהפקה שמוערכת בעשרות מיליוני שקלים בסך הכל, כעת הם קיבלו טלפונים לבדוק את האפשרות לתכנן לו"ז חזרות לקראת המופע וגם למופע עצמו.

נועה קירל בכל מקרה תהיה מובילת השכר מתי שהמופע ייערך. ההופעות בחנוכה 2024 יסדרו לה לא פחות מ-900 אלף שקלים, שנמוך באופן מפתיע מה-1.4 מיליון שקלים שקיבל עדן חסון בשנה שעבר. אחריה בדירוג, יהודה לוי שעושה קאמבק למופעים של חנוכה וירוויח סכום של 600 אלף שקלים. ממש צמוד אליו נמצאת אנה זק, שתגרוף לכיסה כ-550 אלף שקלים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה