תרבות ופנאי

אחרי כמעט חודשיים: זו נסיבת מותו של כוכב "חברים"

חודשים לאחר מותו, דוח הנתיחה לאחר המוות של כוכב הסדרה "חברים" מתיו פרי, נחשף, לפי הממצאים עולה כי פרי, אשר נמצא ללא רוח חיים בביתו נפטר בשל "השפעות חמורות של קטמין"
מערכת ice |  1
חברים איחוד (צילום אינסטגרם)
ממצאים חדשים חושפים אור על נסיבות מותו בטרם עת של השחקן האמריקני וכוכב הסדרה "חברים" מת'יו פרי. על פי דוח הנתיחה שלאחר המוות שבוצע לגופתו של פרי עולה כי פרי, מת כתוצאה של "השפעות חמורות של קטמין".
הממצאים דווחו לראשונה, אתמול (שישי), באתר TMZ.  לפי הדוח של משרד החוקר הרפואי של מחוז לוס אנג'לס, פרי נטפל עירוי קטמין רפואי על מנת לטפל בדיכאון בחרדה בה היה שרוי כשבוע וחצי לפני מותו. עם זאת צוין בדוח, כי הקטמין שנמצא בדמו לא יכול היה להיות מאותו עירוי, היות שמשך הזמן בו הסם נמצא בגוף המטופל עד פירוקו נע בין שלוש לארבע שעות.
עד עולה מן הדוח כי הקטמין אשר אותר בגופו של פרי, הוביל לגירוי יתר של הלב וכלי הדם ואף לתעוקה נשימתית. כמו כן, לא נמצאו כל סימנים להימצאות של לאלכוהול, מתאמפטמין, קוקאין, הרואין, סם הרדמה או פנטניל בדמו.
עם זאת על פי הדוח, גורמים נוספים שהובילו למותו של פרי הם "מחלת עורקים כליליים והשפעות של בופרנורפין (משכך כאבים)". בנוסף נמסר כי נמצאו בביתו תרופות מרשם וכדורים מפוזרים.
מוקדם יותר השבוע סיפרה השחקנית ג'ניפר אניסטון בריאיון למגזין "וראייטי" כי התכתבה עם פרי ביום בו הלך לעולמו. "הוא היה שמח, הוא היה בריא. הוא הפסיק לעשן והתאמן. הוא היה מאושר - זה כל מה שאני יודעת", אמרה אניסטון בריאיון שנערך עמה.
פרי, היה בן 54 במותו והוא הלך לעולמו ב-28 באוקטובר כשטבע למוות בג'קוזי בביתו שבלוס אנג'לס. רק בשנה שעברה, פרי הוציא לאור את ספרו האוטוביוגרפי: Friends, Lovers, and the Big Terrible Thing: A Memoir, בו שפך אור על התמודדות ארוכת שנים עם התמכרות לאלכוהול ולמשככי כאבים. לדבריו, שהה במוסדות גמילה 15 פעמים בחייו ועבר 14 ניתוחים בבטנו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בניגוד לטפשים ש'זה החיסון נגד קורונה' (ל"ת)
    ראובן 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור