תרבות ופנאי

מרגש: אלו האמנים שהגיעו להדליק נרות חנוכה עם תושבי הדרום והצפון

עמותת "יד ביד" ומלון "קראון פלזה" הקימו ערב הדלקת נרות מיוחד לתושבי הדרום והצפון שפונו שבתיהם בעקבות המלחמה הנוכחית. הדוגמנית עדי הימלבלוי והזמר בן זיני הגיעו לשמח את הנוכחים

מערכת ice | 
עדי הימלבלוי ובן זיני (צילום אור גפן)
בימים אלו, אמנים ומשפיענים רבים נרתמים למאמץ המלחמתי ופועלים למען אזרחי ישראל על כל גווניו החל ממשפחות החטופים, מפוני הצפון והדרום ועד לחיילי צה"ל. היום (רביעי), הגיעו עדי הימלבלוי ובן זיני למלון "קראון פלזה" הממוקם בתל אביב על מנת לשמח את תושבי הדרום והצפון אשר שוהים בו בימים אלו.

אותה יוזמה נעשתה בשיתוף עמותת "יד ביד" ומלון "קראון פלזה". במסגרת הדלקת הנרות שנעשתה, נכחו הדוגמנית עדי הימלבלוי והזמר בן זיני. את טקס הדלקת הנרות, הנחה איש התקשורת ושדרן הרדיו אמנון פאר. מלבד זאת, נכחה להקת הרוק "PhenomeNow" אשר הנעימה את זמנם של משפחות המפונים.
 



במסגרת המפגש בבית המלון "קראון פלזה", בירכו עדי הימלבלוי ובן זיני את תושבי הדרום והצפון ואיחלו להם לשוב לשגרת חייהם ולבתיהם במהרה. שלי חושן נשיאת האגודה "יד ביד" סיפרה על חשיבות האגודה בימים אלו: ״מהות האגודה שלנו היא לעזור ולשמח ילדים, ונשארה שגם היום הצלחנו במשימה״.

אגודת "יד ביד" הינה עמותה שמטרתה לסייע לילדים במצוקה אשר גדלים בשכבות החלשות של האוכלוסייה הישראלית. תחומי פעילות האגודה חולשים על חלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות, הענקת תמיכה נפשית וכל סיוע אחר.
בימים אלו, הקימה אגודת "יד ביד" מערך תרומות עבור חיילי צה"ל הפועלים בימים אלו להגנת המדינה. בפנייה שפורסמה באתר של האגודה נכתב: "חיילנו הגיבורים מסכנים את חייהם בשוטף מול האויב הנתעב על מנת להגן על מדינת ישראל ולשמור על אזרחיה. בימי מלחמה (כפי שאנו נמצאים היום) תפקידם חשוב מתמיד – אנחנו נלחמים על הבית. כל תרומה תתקבל באהבה".

בתמונה: בן זיני ועדי הימלבלוי בהדלקת נרות חנוכה קרדיט: אור גפן

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה