תרבות ופנאי

אייל גולן יופיע עם להקתו לראשונה במלחמה: זה המקום שנבחר

הזמר שנרתם מאז תחילת המלחמה למען החיילים, טס היום לצרפת להופעה מיוחדת בבית הכנסת בפריז, למטרת גיוס תרומות לארגון זק"א
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אריה לייב אברמס)
הזמר אייל גולן נרתם למשימה הלאומית מאז פרוץ המערכה הקשה מול חמאס, ומקפיד לסייר ברחבי הארץ, לבקר פצועים בבתי החולים, וכמובן להופיע בפני חיילי צה״ל. הוא אף תרם ציוד לוחמה טקטי כמענה ראשוני לחוסרים שהיו בתחילת המלחמה. אבל כעת, לראשונה מהשביעי באוקטובר, הוא יחזור להופעה ראשונה יחד עם להקתו.
העיתונאי גיל משעלי חשף כי אייל גולן ממריא היום לפריז שבצרפת להופעה בבית הכנסת הגדול בפני אלפי יהודים, כאשר מטרת המופע היא גיוס תרומות לארגון זק"א. כזכור, אנשי הארגון פועלים מאז השבת השחורה יום ולילה בטיפול ובזיהוי חללי המתקפה.

אתמול פורסם כי לאחר שגולן הופיע בשטחי כינוס של צה"ל והבחין כי בחלק מהמקומות הלוחמים שוהים ללא הגנה מהגשם, החליט לתרום אוהלי ענק עבור החיילים, בסכום של למעלה ממאה אלף שקל. האוהלים החדשים עשויים מחומר חזק ועמיד משמשים כמבנה זמני או קבוע. הם מורכבים בצורה פשוטה בעזרת שני אנשים ומספקים הגנה, אטימות גבוה ועמידות בפני רוחות וגשמים.
כן תרם ללוחמים מאות כפפות טקטיות לשימוש בתנאי שטח מאתגרים, וכ-2500 קפוצ'ונים מחממים של מותג האופנה הפרטי שלו LAYMR. גם התרומה הזו הוערכה כבר בסכום של כ-100 אלף שקל בסך הכל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד, תודה (ל"ת)
    רון 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור