תרבות ופנאי
"אנשי השעה של המלחמה": קמפיין ההצדעה המרגש של מפעל הפיס
מפעל הפיס יוצא בקמפיין הצדעה מיוחד לאנשי השעה שעושים טוב לחברה הישראלית בימים מורכבים אלו. מי הם המשפיענים שמשתתפים באותו קמפיין מיוחד?
בימים אלו, ארגונים וגופים רבים נרתמים למאמץ המלחמתי ומסייעים בין היתר למשפחות החטופים, לחיילי צה"ל ולמפונים. מפעל הפיס יוצא ביוזמה מיוחדת בשיתוף מובילי דעה שונים במטרה להצדיע לאנשים שמעניקים סיוע לקהילה הישראלית בימים מורכבים אלו.
במסגרת קמפיין ההצדעה הנקרא "אנשי השעה של המלחמה", ניתנת במה לאזרחים אשר עושים מעשים טובים למען החברה הישראלית בעת הזו. אחד המשפיענים אשר לקח חלק באותו קמפיין מיוחד, הוא הכדורגלן ג'ובאני רוסו.
במסגרת קמפיין ההצדעה, רוסו פרגן לאיש השעה שלו, יענקל'ה שחר ומועדון מכבי חיפה אשר יצאו במחווה מיוחדת לאוהדת הקבוצה שחטופה ומוחזקת בשבי חמאס, אשר מממנים את השכירות שלה למשך שנה. מלבדו, אירה דולפין, מומחית לכושר ולתזונה, פרגנה לפרופ׳ דרור דולפין, סגן מנהל ביה״ח סורוקה, אשר עובד מסביב לשעון ומטפל בחולים רבים במלחמה הנוכחית.
יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי סיפר על קמפיין ההצדעה: "מפעל הפיס בחר לצאת במהלך שמפרגן לכל האנשים הטובים שאנחנו פוגשים לכל אורך ימי הלחימה הקשים, אנשים שבוחרים לצאת, לפעול, להתנדב ולעשות כל שביכולתם על מנת להקל על עם ישראל בשעתו הקשה. מפעל הפיס ממשיך להירתם למערך החירום הלאומי של ישראל".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.חחח "קמפיין הצדעה"...יורם 12/2023/06הגב לתגובה זו1 0קמפיין מיותר, ערוצי הטלויזיה פועלים בו רבות ללא מימון... לדעתי בפיס "חייבים" להזרים כסף למשרדי הפרסום ולכן "הכריזו" על קמפיין הצדעה... דבר לא השתנה בפיס! הקופונים כנראה חייבים לצאת...סגור