תרבות ופנאי

"מתגייסים למענם": זהו האתר הייחודי שהוקם למען בעלי החיים

חברת "ביופט" וארגונים נוספים, הקימו אתר ייחודי לבעלי החיים אשר נזקקים לבית חם וסיוע רפואי בשל אירועי ה-7 באוקטובר. אסף נורי, מנהל דיגיטל בחברת ביופט: "בתקופה האחרונה נחשפנו להמון מודעות ופניות ברשתות בנוגע לבעלי חיים שזקוקים לעזרה"
מערכת ice | 
מיזם מתגייסים למענם (צילום ענבל מייזלס)
בימים אלו, גופים ועמותות רבות נרתמות למאמץ המלחמתי ובין היוזמות המבורכות היוצאות לפועל ישנן יוזמות המוקדשות לבעלי החיים אשר נפגעו במהלך אירועי הטבח המזעזעים שהתרחשו ב-7 באוקטובר.
אתר "מתגייסים למענם", יצא לפועל בזכות חברת "ביופט" אשר שיתפה פעולה עם אשכול רשויות נגב מערבי, ארגון הרופאים הווטרינרים לחיות הבית, המרפאה הווטרינרית החינוכית אשל הנשיא, החמ"ל הארצי לכלבים ובע"ח, כלבי גיבורים, "אחים לנשק" וגופים נוספים. אותם גופים ועמותות, חתרו להקים אתר מיוחד אשר יסייע לבעלי החיים שנפגעו בעת המלחמה שיאחד את כל ההתארגנויות והמודעות השונות המסתובבות ברשת ובכלל.
אותו אתר, מאפשר פרסום מודעות על בעלי חיים שנעדרו במהלך המלחמה הנוכחית, איתור בעלי חיים שהלכו לאיבוד, אירוח ואימוץ כלבים וחתולים אשר בעליהם לא נמצאו. צוות האתר והמתנדבים, דואגים לחבר בין המאמץ לבעל החיים ומעניק סיוע בחיפוש בעלי חיים שנעדרו בימים אלו. מלבד זאת, אחראית חברת "ביופט" על אספקת מזון וחטיפים למשפחות שבוחרות לאמץ את חיות המחמד שבעליהם נעדרו.
אסף נורי, מנהל דיגיטל בחברת "ביופט" סיפר על הביקוש הרב בפניות לעזרה: "בתקופה האחרונה נחשפנו להמון מודעות ופניות ברשתות בנוגע לבעלי חיים שזקוקים לעזרה ומנגד למשפחות המציעות את עזרתן. בכדי לאגד את כל המודעות והפרסומים חברנו לגופים מובילים בתחום בעלי החיים על מנת להקים חמ"ל מרכזי המרכז את כל הפניות והבקשות וכך ליצור כמה שיותר חיבורים בין בעלי חיים למשפחות. לשמחתנו הצלחנו כבר לדאוג לאימוצם או אירוחם של מאות בעלי חיים, ואנו מקווים שהאתר והכוח של כולנו ביחד יביא לעוד תוצאות טובות".
מלבדו, התייחסה ד"ר ענת ליכטר פלד, יו"ר ארגון הרופאים הווטרינרים לחיות הבית לאותה יוזמה ואמרה: "ארגון הרופאים הווטרינריים לחיות הבית חרט על דגלו החל מתחילת הלחימה את בניית מנגנון והתמיכה הווטרינרית, החל מפיזור מזון לישובים המפונים ועד ביצוע וסבסוד ניתוחים וטיפולים מורכבים מצילי חיים, לכלל תושבי העוטף אשר הושפעו בעקבות אותה שבת ארורה. אתר זה מביא לסיום תהליך ארוך ומורכב שמטרתו החזרת בעלי החיים לביתם".
ד"ר מיקי בר קמה, מנהל השירות הווטרינרי של אשכול הנגב המערבי: "ברגעים הראשונים לאחר שבת התופת נוכחנו לדעת כי חלק מחיות המחמד היקרות ללב משפחתם נפרדו מבעליהם ונותרו מאחור. לאחר תהליך ממושך של חילוצם, טיפול וטרינרי ודאגה לרווחתם, מטרתנו כעת השבת בעלי החיים לחיק משפחתם האוהבת והענקת קרן אור של שמחה ותקווה לתושבי הנגב המערבי, במיוחד ברגעי משבר שכאלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה