תרבות ופנאי

מייקל רפפורט: "מעולם לא חשתי גאווה גדולה יותר להיות יהודי"

כ-300,000 איש השתתפו בעצרת ענק של הקהילה היהודית בארה"ב למען ישראל שנערכה בשדרה הלאומית בוושינגטון. בין שלל הכוכבים, גם מייקל רפפורט, הקומיקאי האהוב, נאם: "אלה זמנים משוגעים, אבל כיהודים מסביב לעולם ראינו את הכול, שמענו את הכול. ישראל לא הולכת לשום מקום. אנשים יהודים לא הולכים לשום מקום"
מערכת ice | 
עצרת תמיכה למען ישראל (צילום Ralph Alswang for Jewish Federations of North America)
עצרת היסטורית למען ישראל: על רקע הפגנות הענק נגד ישראל, כ-300,000 איש השתתפו אמש (שלישי) בעצרת ענק של הקהילה היהודית בארה"ב למען ישראל שנערכה בשדרה הלאומית בוושינגטון.
מי שבין היתר נאם בעצרת הוא מייקל רפפורט, הקומיקאי האהוב, שם אמר: "בכל חיי, מעולם לא חשתי גאווה גדולה יותר להיות יהודי. אלה זמנים משוגעים, אבל כיהודים מסביב לעולם ראינו את הכול, שמענו את הכול. ישראל לא הולכת לשום מקום. אנשים יהודים לא הולכים לשום מקום".
רפפורט הוסיף ואמר בקול נרגש: "אני מעודד את כולם להמשיך לתמוך בכל אחד ואחת מאיתנו, ולאנשים שלא איתנו - אתם תודו לנו מאוחר יותר. כל האנשים הצעירים בשורות הראשונות - אתם יפים, אתם יפים! תשארו חזקים! תישארו בטוחים! תישארו שפויים ותוודאו שאתם ממשיכים לשבש (את ההפגנות האנטישמיות)".
לסיום, מייקל רפפורט שלח מסר עם קיראה לשלום החטופים, וקרא לכל שאר הקהל להצטרף אליו לתפילה: "בבקשה תתפללו ושלחו אהבה לכל החטופים, לכל המשפחות מכל העולם. תוודאו שאתם לא שוכחים אותם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה