תרבות ופנאי

אירוויזיון 2025 בישראל? ישראל כבר ראשונה בהימורים - וזה ההסבר

תחרות האירוויזיון תעריך השנה בשבדיה ולמרות שטרם נבחר נציג ישראלי לתחרות הגדולה בעולם, מסתמן כי ישראל נמצאת במקום הראשון בטבלאות ההימורים. מה ההסבר לכך?
מערכת ice |  4
אירוויזיון (צילום shutterstock)
תחרת האירוויזיון אשר תערך השנה בשוודיה ידועה כאירוע שהוא הרבה מעבר למוזיקה אלא גם כאחד שמייצג את רוח התקופה ואת האקלים הפוליטי והחברתי בעולם. כעת, ניכרת השפעת המלחמה על טבלאות ההימורים כאשר ישראל עלתה למקום הראשון בטבלאות ההימורים.
דבר דומה קרה בשנת 2022 עם אוקראינה שכזכור, נמצאת כבר יותר משנה במלחמה נגד רוסיה. לאחר הזכייה השנה, אוקראינה מדורגת במקום השני. כמו כן, ההימורים הללו ומיקומה של ישראל מפתיע לנוכח העלייה במקרי האנטישמיות באירופה.
נציג ישראל בתחרות השנה והשיר אותו יבצע טרם נבחרו. הנציג הישראלי לתחרות המוזיקה הגדולה ביותר בעולם, צפוי השנה להיבחר הפעם באמצעות תכנית ריאליטי השירה "הכוכב הבא" בקשת 12, אך למרות שפורסם מספר פעמים על חזרת התוכנית, נכון לעכשיו אין צפי לעליית העונה והזמן מוגבל.
בנוסף שבדיה פרסמה את הסלוגן שילווה את התחרות "מאוחדים בעזרת המוזיקה" שמסתמן שנבחר גם הוא בצל המלחמה והאירועים הקשים שמתרחשים בישראל במסגרת מלחמת חרבות ברזל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חובה להשתתף השנה באירוויזיון
    אביגיליוחנן 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשלחו אותי לייצג את ישראל באירוויזיון עם השיר זמני מלחמה(חייבים שהשנה יהיה שיר בעברית, באנגלית, בערבית, ביידיש ובג׳יבריש). יש שיר, יש נציגה, ישראל היא תהיה השלישית שכבר מוכנה לאירוויזיון בשבדיה.
    סגור
  • 3.
    להופיע עם השיר "אמן" של הזמרת ליאורה(אירוויזיון 95)
    דרור ג. 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השיר "אמן" לדעתי הכי מתאים לרוח התקופה ????
    סגור
  • 2.
    חובה להשתתף השנה באירוויזיון
    שי 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכוכב הבא יכול להקפיא את העונה כולה- המתמודדים יבינו את המצב, ואפשר לבחור אומן בבחירה פנימית שקשור לטדי, למשל תמיר גרינברג- אין על הזמר הזה! אפשר לבחור בו וכבר לעבוד על שיר, ויש זמן עד מרץ לפרסם על כך!!!!
    סגור
  • 1.
    והשטות הזאת
    עוזי 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווה כתבה בתקופה המאתגרת הזאת?
    סגור