תרבות ופנאי

מאות כוכבי הוליווד לביידן: "לא לנוח עד שכולם יחזרו"

עצומה רבת חתימות שוגרה לנשיא ביידן מטעמם של שחקני וכוכבי הוליווד מובילים, שדורשים שחרור של כלל החטופים מידי חמאס. במכתב העצומה, מביעים תמיכה במאבק מול חמאס ומכירים בהיותו ארגון טרור מיום הקמתו
שירה יום טוב | 
תומכים בישראל (צילום shutterstock, vecteezy, אינסטגרם/ מדונה, יוטיוב/ Conan O'Brien)
כ-400 שחקנים הוליוודיים הוציאו לפני מספר שעות (שני בערב, שעון ניו יורק), עצומה בה הם פונים לנשיא ביידן לפעול להשבת כלל החטופים הישראליים בשבי חמאס, ללא הבדלי מוצא ודרכונים. 
מדובר בריכוז המשמעותי ביותר של תמיכה מצד סלבריטאים ושחקנים בינלאומיים, שכמו שראינו במקרים רבים בשבועיים האחרונים - יש להם מה להפסיד מנקיטת צד. תוכן העצומה מתייחס בעיקר לטרור והטבח שנעשו בישראלים חפים מפשע על ידי ארגון החמאס. לצד צידוד מובהק נגד חמאס ופעולותיו, נוסחו כמובן משפטי שלום כמו "כולנו רוצים את אותו הדבר: חופש לישראלים ולפלסטינים לחיות זה לצד זה".
יחד עם זאת, ברוב בעצומה ננקטת עמדה ברורה לצד ישראל ונגד ארגון החמאס, באופן חסר תקדים בפומביות וברשמיות שלו. עוד נקודה חשובה שעולה מדבריהם של כוכבי הוליווד - התייחסות לארגון החמאס כארגון טרור מיום הקמתו: "העם היהודי, שספג טרור על ידי חמאס מאז הקמת הארגון לפני למעלה מ-35 שנה".
רשימה ארוכה של סלבריטאטים חתמה שחור על גבי לבן, ובין השמות הגדולים חתמו גם בראדלי קופר, ג'סטין טימברלייק, כריס רוק, מדונה, איימי שומר, אדם סנדלר, קורטני קוקס, בן סטילר,ג'רי סיינפלד, אדם סנדלר. גל גדות כצפוי, חתומה גם היא יחד עם הקולגות הנוצצים.

וכך נכתב בעצומה, "לכבוד הנשיא ביידן, אנו מעודדים את שחרורן של שתי בנות הערובה האמריקאיות, יהודית רנן ובתה נטלי רנן, ביום שישי ומשחרורן היום של שתי ישראליות, נורית קופר ויוכבד ליפשיץ, שבעליהן נותרו בשבי.
"אבל ההקלה שלנו מתמתנת על ידי החשש העצום שלנו ש-220 אנשים חפים מפשע, כולל 30 ילדים, יישארו שבויים בידי מחבלים, מאוימים בעינויים ובמוות. הם נלקחו על ידי חמאס בטבח הפראי ב-7 באוקטובר, שבו נטבחו למעלה מ-1,400 ישראלים - נשים אנסו, משפחות נשרפו בחיים, וראשי תינוקות נערפו.
"תודה לך על השכנוע המוסרי הבלתי מעורער שלך, מנהיגות ותמיכתך בעם היהודי, שספג טרור על ידי חמאס מאז הקמת הארגון לפני למעלה מ-35 שנה, ולפלסטינים, שגם ספגו אימה, דיכוי וקורבן על ידי חמאס עבור ב-17 השנים האחרונות שהקבוצה שלטה בעזה. כולנו רוצים את אותו הדבר: חופש לישראלים ולפלסטינים לחיות זה לצד זה. שחרור מהאלימות האכזרית שהפיץ חמאס. והכי דחוף, ברגע זה, חופש לבני הערובה.
"אנו קוראים לכולם לא לנוח עד שכל בני הערובה ישוחררו. לא ניתן להשאיר בן ערובה מאחור. בין אם אמריקאי, ארגנטינאי, אוסטרלי, אזרבייג'נית, ברזילאית, בריטית, קנדית, צ'ילה, סינית, דנית, הולנדית, אריתריאה, פיליפינית, צרפתית, גרמנית, הודית, ישראלית, איטלקית, קזחית, מקסיקנית, פנמה, פרגוואית, פרואנית, פולנית, פורטוגזית, רומנית, רוסית, דרום אפריקאית, ספרדית, סרי לנקה, תאילנדית, אוקראינית, אוזבקיסטית או אחרת, אנחנו צריכים להביא אותם הביתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה