תרבות ופנאי

עולם התרבות באבל: השחקנית האהובה הלכה לעולמה בגיל 76

מי שהייתה אח מכוכבות סדרות הטלוויזיה "שלושה בדירה אחת" ו"אבא חורג, אמא חורגת", הלכה לעולמה כשהיא בת 76, כך דווח אמש (ראשון) מגזין "וראייטי". משפחתה מסרה: "נפטרה בשלווה בביתה"
מערכת ice |  2
צילום pixbay edit ice
אבל גדול נפל על עולם התרבות העולמי. סוזן סאמרס, מי שהייתה אח מכוכבות סדרות הטלוויזיה "שלושה בדירה אחת" ו"אבא חורג, אמא חורגת", הלכה לעולמה כשהיא בת 76, כך דווח אמש (ראשון) מגזין "וראייטי".
בהודעה שפרסמה המשפחה נמסר: "סוזן סאמרס נפטרה בשלווה בביתה בשעות הבוקר המוקדמות של 15 באוקטובר. היא שרדה תצורה אגרסיבית של סרטן השד במשך יותר מ-23 שנים".

עוד נמסר למעריצים: "סוזן הייתה מוקפת בבעלה האוהב אלן, בנם ברוס ובמשפחתה הקרובה. משפחתה נאספה כדי לחגוג את יום הולדתה ה-77 ב-16 באוקטובר. במקום זאת, הם יחגגו את חייה יוצאי הדופן וירצו להודות למיליוני המעריצים והעוקבים שלה, שאהבו אותה מאוד".
אחרי שעשתה את טבילת האש שלה אי שם ב-1973 בקומדיה "אמריקן גרפיטי", וב-1977 כיכבה בסיטקום של ABC "שלושה בדירה אחת", היא המשיכה גם לקומדיה "אבא חורג, אמא חורגת", שהייתה ללהיט ענק בארצות הברית. בשנת 2000 אובחנה כנשאית סרטן השד בדרגה 2 ועברה טיפולים רבים מאז, בניגוד להמלצות של רופאיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איפה התמונה שה (ל"ת)
    גלית 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עד היום אני זוכר את השאלה שלה מהסדרה אבא חורג, אמא חורג
    דורי 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "איך אתם שמים את נייר הטואלט שלכם: כשהנייר מקדימה או מאחור?"
    סגור