תרבות ופנאי

ריטה ו"זהו זה" משתפים פעולה: זו התוכנית המיוחדת של כאן 11

ארבעה מחברי חמישיית "זהו זה" ישתפו פעולה עם ריטה במסגרת תוכנית מיוחדת של כאן 11. החמישה ינסו לתת קצת הפוגה לילדי העוטף ויענו להם על שאלות
מערכת ice |  2
זהו זה (צילום כאן 11)
תאגיד השידור הישראלי הודיע על תוכנית מיוחדת של "זהו זה" בהשתתפות ארבעה מחברי החמישייה המקורית: דובל'ה גליקמן, אבי קושניר, מוני מושונוב וגידי גוב. אל התוכנית המיוחדת תצטרף גם הזמרת ריטה.
בתוכנית המיוחדת שתשודר בכאן 11, כאן BOX ובפלטפורמות הדיגיטליות השונות של תאגיד השידור הציבורי, יתארחו ילדים מעוטף עזה על מנת לנסות לתת להם קצת הפוגה מהימים הנוראיים שעוברים עליהם.
בנוסף, חברי הלהקה יחלקו עצות ויקיימו שיח פתוח עם הילדים. את מוני מושונוב, גידי גוב, דובל'ה גליקמן ואבי קושניר ילווה הרכב נגנים מתוך המופע של זהו זה בעיבודים מיוחדים של אמיר לקנר.
מלחמת "חרבות ברזל" נמצאת לקראת סיום היום החמישי. המערכה הכבדה שישראל מנהלת ברצועת עזה גבתה עד כה את חייהם של יותר מ-1,200 נרצחים. יותר מ-3,000 בני אדם נפצעו, כאשר טרם ברורה תמונת השבויים והנעדרים שנחטפו מאז פרוץ הלחימה. אמש נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נשא נאום ובו הביע את תמיכתו הבלתי מסויגת בישראל, ואיים על מדינות האזור שלא להצטרף למתקפה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה הקשר הנבובים האלו?
    הם ושכמותם אבי האסון 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוסלו
    סגור
  • 1.
    מיותר
    איץ 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא עכשיו זה לא הזמן כעת להומור
    סגור