תרבות ופנאי

מוקד סיוע לאמנים וספורטאים: "מענה למצוקות וצרכים מהשטח"

אחרי ביטול הופעות גדולות וכלל פעילות התרבות והספורט, המשרד המטפל יוצא בצעד ראשוני של תמיכה באמנים ובספורטאים. נזכיר כי במהלך משבר הקורונה, ניהלו האמנים מחאה בעקבות הזנחת הענף
שירה יום טוב | 
סינמה סיטי ראשל"צ (צילום סיון פרג')
בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" וביטול כלל אירועי ופעילויות התרבות, משרד התרבות יצא בצעדים לסיוע ותמיכה באנשים שעומדים מאחורי האירועים וההפקות המבוטלים, ותלויים לפרנסתם בקיום אירועים אלו.
בתוך כך, משרד התרבות והספורט הודיע כי הוא פותח מוקד חירום עבור גופי ומוסדות התרבות והספורט, לטובת מתן מענה לאמנים ולאמניות, ליוצרים וליוצרות, לספורטאים ולספורטאיות. מטעם המשרד לא נמסר מידע אודות מטרות הפעילות של המוקדם, מלבד "מענה לצרכים שעולים מהשטח".
בהודעה שפורסמה מטעם משרד התרבות והספורט נכתב, "פעילות המוקד מתקיימת בתיאום עם הנחיות משרדי הממשלה השונים, פיקוד העורף ורשויות החירום, ויסייע במענה למצוקות ולצרכים שונים שעולים מן השטח, כמו גם בניתוב פניות של ספורטאים ואמנים לגורמים המקצועיים הרלוונטיים.
"הנחיות משרד התרבות והספורט מתעדכנות מעת לעת בהתאם להנחיות פיקוד העורף. נכון לשעה זו, גופי ומוסדות התרבות והספורט מנועים מלקיים כל פעילות, ובתוך כך יש לבטל את כלל האירועים הצפויים ברחבי הארץ בעת הזו.
"על גופי ומוסדות התרבות והספורט להקפיד ולפעול בהתאם להנחיות פיקוד העורף". נזכיר כי במהלך משבר הקורונה עם ביטול אירועי התרבות, התקייימו מחאות של אנשי הענף שבשל ריבוי העצמאים והעסקים הקטנים שמרכיבים אותו, עמד במצוקה קשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה