תרבות ופנאי

יוגב מלכה התארח יחד עם בת זוגו בסוכת הנשיא

כמיטב המסורת, נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל פתחו היום את סוכת בית הנשיא לאזרחי ישראל העומדת בסימן "הספורט- המשחק של כולנו" בשיתוף פעולה עם משרד התרבות והספורט. זוכה נינג'ה ישראל ומשתתף רוקדים עם כוכבים יוגב מלכה הגיע בליווי זוגתו ג'וליה שחר להתארח בסוכה
מערכת ice | 
יוגב מלכה וגוליה שחר יחד עם הנשיא (צילום יח"צ סוכנות יולי)

כמיטב המסורת, נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל פתחו היום את סוכת בית הנשיא לאזרחי ישראל העומדת בסימן "הספורט- המשחק של כולנו" בשיתוף פעולה עם משרד התרבות והספורט. אל הסוכה הגיע הבוקר זוכה נינג'ה ישראל וכוכב רוקדים עם כוכבים יוגב מלכה בליווי זוגתו הרקדנית ג'וליה שחר.

כזכור השניים הודחו בעונה האחרונה של רוקדים עם כוכבים רגע לפני חצי הגמר, זאת לאחר שחזרו לתוכנית עם גלגל הצלה. בשבוע שעבר פורסם כי השניים חיזקו את היחסים ביניהם ועברו להתגורר יחד, בביתה של ג'וליה בשכונת צהלה בצפון תל אביב. בזמן צילומי התוכנית התגורר מלכה בדירה אותה שכר ביפו.

בתחילת צילומי התוכנית הכחישו השניים את היחסים הזוגיים ביניהם אך ובהמשך התראיינו ודיברו אחד על השנייה ואף יצאו לחופשה זוגית, מה שהראה על התחממות בקשר. השניים מוכחים כי פער הגילאים שעומד על 8 שנים לטובת ג'וליה לא מפריע לשניהם.

יוגב מלכה בן ה-24 הוא מטפס ישראל, פיינליסט העונה הרביעית וזוכה העונה החמישית של נינג'ה ישראל והוכתר לנינג'ה ה-20 בעולם ולישראלי השני לאחר יובל שמלא. ג'וליה שחר השתתפה בעונה הקודמת של רוקדים עם כובים יחד עם הזמר לירן דנינו והיו לזוג שהודחו חמישי מהתחרות. בעונה האחרונה כאמור הודחו ג'וליה שחר ויוגב מלכה רגע לפני חצי הגמר, לאחר שחזרו עם גלגל הדחה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה