תרבות ופנאי

גאווה ישראלית: האומן שפתח את כנס החלל הבינלאומי נחשף

האומן הבינלאומי מארק אליהו נבחר לפתוח את שבוע החלל הבינלאומי בטקס שנערך בבירת אזרבייג'אן באקו עם השיר שלו "Endless". הכנס ייערך בין ה-2.10-6.10. באירוע נאם האיש העשיר בעולם אלון מאסק
מערכת ice | 
מארק אליהו (צילום יח"צ)

גאווה ישראלית בבירת אזרבייג'אן באקו: האומן הבינלאומי מארק אליהו נבחר לפתוח את כנס שבוע החלל עם השיר שלו "Endless". הכנס ייערך בין ה-2.10-6.10. באירוע נאם האיש העשיר בעולם בעלי טסלה וספייס אקס אלון מאסק. ב-5.12 ישיק אליהו את הפרויקט הסימפוני שלו.

שבוע החלל העולמי חל מדי שנה בתחילת חודש אוקטובר ברחבי העולם עקב הכרזת האו"ם על שבוע שיוקדש לחגיגות נוכחות החלל בחיינו והישגי האדם בחקירתו. בארץ הוא יחול בשיתוף פעילויות לכל המשפחה מה-4.10-10.10. הוא מקביל לשבוע החלל הישראלי שחל בסוף חודש ינואר בקרבת ציון יום השנה להתרסקות מעבורת החלל קולומביה בה נהרג האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון. 

מארק אליהו השתתף בחודש אוגוסט האחרון בפסטיבל ישראל שנערך בירושלים ואירח את ריטה, את מאסטר הנשיפה מטורקיה עומר פארוק טקבילק, שי צברי ואת פיינליסטית הכוכב הבא ואלרי חמאתי. מארק אליהו היוצר הבינלאומי ופנומן הקמנצ'ה שמשמר ומחדש את קסמו של הכלי העתיק הזה והפך בשנים האחרונות לכוכב בינלאומי עם קהל מעריצים אדוק שגודש את האולמות. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה