תרבות ופנאי

חוששים מארוחת החג בגלל הסטטוס הזוגי? כך תעברו אותה בשלום

בחגי תשרי אנו נאלצים להגיע ללא מעט ארוחות חג, ומסתבר שלא מעט אנשים סופגים "סינגל שיימניג" בגלל היעדר זוגיות. באפליקציית באמבל ממליצים לכם כיצד לעבור בשלום את הארוחות המשפחתיות, גם אם אתם מגיעים עם בני זוג וגם אם לבד
מערכת ice | 
אפליקציית באמבל (צילום באמבל)
אנחנו נמצאים בשיא חגי תשרי, ולכן רווקים ורווקות עשויים להיות מודאגים מהשאלות לגבי מצב הזוגיות שלהם כשהם מבלים עם המשפחה במהלך החגים. גם עבור אלה שנמצאים במערכות יחסים חדשות, התקופה הזו של השנה יכולה להיות גם תקופה לחוצה במפגשים עם החברים והמשפחה של הפרטנרים הטריים.
אפליקציית ההיכרויות Bumble ערכה מחקר ומצאה כי תופעת ה"סינגל שיימינג" גורמת לאנשים להרגיש נשפטים על כך שאין להם בן או בת זוג, בדרך כלל כתוצאה משאלות ודעות בלתי רצויות על חיי הזוגיות שלהם. עבור כמעט 1 מכל 2 (48%) נשים ישראליות, חווית ״סינגל שיימינג״ גרמה להן לא לרצות להשתתף בארוחת ערב משפחתית או באירוע דומה.
המחקר של bumble הראה גם שכאשר מדובר בהערות "סינגל שיימינג", חלק מההערות המובילות הן:
  • השוואה שלילית לאחרים שאינם רווקים.
  •  ניסיון לשדך (עם מעט התחשבות במה שהרווק רוצה).
  •  הצהרות על בררנות יתר וכי זו הסיבה לרווקות.
 
כדי לייעץ לאנשים בתקופה זו של השנה, מומחית הזוגיות של bumble, ד"ר לירז מרגלית, חשפה את הטיפים המובילים שלה לרווקים ולזוגות טריים שיעזרו לעבור את החגים בנחת:
  1. השתמשו בהומור - המחקר של bumble מראה שכאשר מדובר בהערות על "סינגל שיימינג", אחת המובילות שבהן מדברת על בררנות יתר וזו הסיבה לרווקות. במקום להגיב בהתגוננות, אפשר לנסות בדרך אחרת ולגשת למצב בתגובה הומוריסטית? בדיחה טובה או קריצה יכולה להפיג מתחים ולהפוך את המצב לחיובי יותר.
  2. התמקדו בהכרת תודה – השתמשו בתקופת החגים כהזדמנות לתרגל הכרת תודה על מערכות היחסים שיש לכם בחייכם, בין אם הם חברים, משפחה או מכרים חדשים. הלך הרוח החיובי הזה יכול לעזור לך לנווט ברגעים מביכים.
  3. השתמשו בפיצ׳ר Travel Mode של Bumble - במהלך טיסה לחו״ל, זו הזדמנות מצוינת להכיר אנשים חדשים. ב-Bumble תוכלו ליצור קשרים משמעותיים עוד לפני ההגעה ליעד הבא. באמצעות הפיצ׳ר, תוכלו לשנות את המיקום לפני או במהלך הטיול, וכך להכיר פרטנרים פוטנציאליים עוד לפני ההגעה למדינת היעד.
 
הטיפים המובילים שלד״ר לירז מרגלית לזוגות טריים שמגיעים יחד לארוחת החג:
  1. שמרו על קלילות - הפכו את הפגישה לקז'ואלית ולא לתרחיש רשמי של "פגוש את ההורים". זה יכול לעזור להפחית את הלחץ הן על בן הזוג והן על משפחתכם.
  2. תתמכו אחד בשני – במהלך הפגישה היו קשובים הן לצרכי בן או בת הזוג והן לצרכי משפחתכם. תמכו בפרטנר שלכם בניווט ברגעים שעלולים להיות מביכים, והיו פתוחים למשוב לאחר מכן, כדי לעזור לשפר אינטראקציות עתידיות. למעשה, לאחרונה נמצא במחקר של bumble בעולם, שרוב האנשים (87%) מסכימים שטוב לב ואדיבות הן כעת התכונות החשובות ביותר אצל פרטנר פוטנציאלי על פני תכונות אחרות.
  3. תיאום ציפיות – לפני הפגישה, ערכו שיחה כנה עם הפרטנר על מה הם יכולים לצפות ממשפחתכם ומה המשפחה שלכם עשויה לצפות מהם. 3 מכל 4 ישראלים (78%) מאמינים שלהיות 'כנים וישירים' זה הדבר הכי חשוב בזוגיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה