תרבות ופנאי

היחסים מתחממים: ג'וליה שחר ויוגב מלכה עוברים לגור ביחד

הזוג שהודח רגע לפני חצי גמר בעונה האחרונה של רוקדים עם כוכבים עברו לגור ביחד בדירתה של ג'וליה בתל אביב, זאת לאחר שעד כה גר יוגב מלכה בדירה שכורה ביפו, למרות פער הגילאים הגדול בין השניים, הזוגיות שלהם נראית חזקה מתמיד
מערכת ice | 
יוגב מלכה וג'וליה שחר (צילום שי פרנקו)

ג'וליה שחר ויוגב מלכה שהודחו רגע לפני חצי גמר העונה האחרונה ברוקדים עם כוכבים מחממים את היחסים ביניהם. לפי פרסום של יפעת הללי במאקו השניים עברו לגור בדירתה של ג'וליה בשכונת צהלה בתל אביב. השניים שבתחילת הצילומים של תכנית הכחישו את היחסים הזוגיים ובהמשך התראיינו ודיברו אחד על השנייה ואף יצאו לחופשה זוגית, מה שהראה על התחממות בקשר.

עכשיו מגיע שלב נוסף בקשר ביניהם, לאחר שעברו לגור ביחד בביתה של ג'וליה בשכונת צה"ל. כזכור בזמן תקופת הצילומים של התוכנית התגורר מלכה בדירה ביפו אותה שכר, השניים מוכחים כי פער הגילאים שעומד על 8 שנים לטובת ג'וליה לא מפריע לשניהם.

יוגב מלכה בן ה-24 הוא מטפס ישראל, פיינליסט העונה הרביעית וזוכה העונה החמישית של נינג'ה ישראל והוכתר לנינג'ה ה-20 בעולם ולישראלי השני לאחר יובל שמלא. ג'וליה שחר השתתפה בעונה הקודמת של רוקדים עם כובים יחד עם הזמר לירן דנינו והיו לזוג שהודחו חמישי מהתחרות. בעונה האחרונה כאמור הודחו ג'וליה שחר ויוגב מלכה רגע לפני חצי הגמר, לאחר שחזרו עם גלגל הדחה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה